Gjest er anonym nå! Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Nå har jeg vasket hele huset, og konkluderer snart med at den forferdelige stanken må komme fra meg selv (grøss!). Den forsvinner ikke selv om jeg dusjer eller pusser tenner aldri så mye. Det lukter hund, og nei, jeg har ikke hund. Kan det stamme fra mandlene, bihulene, eller noe slikt? 0 Siter
Gjest er anonym nå! Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Fra deg? Fra munnen? Ørene? Rumpa? Det må være fra øre-nese-hals-områdene i så fall. Hva kan det være? 0 Siter
jaime Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Det må være fra øre-nese-hals-områdene i så fall. Hva kan det være? Kanskje du har sånne hvite klumper med gørr i hulrom i mandlene...det kan visst lukte forferdelig. 0 Siter
Gjest sofies verden Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Har du vært utredet for sukkersyke? Eller kan det være en infeksjon i halsen bare? http://www.lommelegen.no/svar/svar8706.asp Enkleste er vel å kontakte fastlegen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.