Gjest rent og pent Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 har du vinduer åpne og gjennomtrekk når du støvsuger?? Er det best å lufte etterpå, så ikke hybelkaniner lurer seg unna og blåser bort? Det føles best å ha dem åpne.. 0 Siter
Excelsion Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Fatter ikke hvorfor man skal ha åpne vinduer når man støvsuger. Man suger jo opp støv og bøss, man blåser det ikke.. 0 Siter
Moraki Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg har vinduer stengt mens jeg støvsuger, men har åpner dem når jeg vasker gulvene etterpå. Da blir det friskt og fint. 0 Siter
Gjest rent og pent Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Fatter ikke hvorfor man skal ha åpne vinduer når man støvsuger. Man suger jo opp støv og bøss, man blåser det ikke.. For å kjenne frisk luft, og ikke støvlukt. For å ikke bli varmt og svett. I det hele tatt - en bedre opplevelse! 0 Siter
Gjest rent og pent Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg har vinduer stengt mens jeg støvsuger, men har åpner dem når jeg vasker gulvene etterpå. Da blir det friskt og fint. Takk for seriøst svar 0 Siter
Gjest gnikk og gnu Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 For å kjenne frisk luft, og ikke støvlukt. For å ikke bli varmt og svett. I det hele tatt - en bedre opplevelse! *en bedre opplevelse! Støvsuging er no dritt, får ondt i ryggen av det. 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Pleier å sette opp verandadøra når jeg rydder og styrer for å få litt frisk luft. Blir litt for sjelden lufting her tror jeg. Men det er ikke jeg som støvsuger her i huset, men jeg tror ikke gubben åpner vinduer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 For å kjenne frisk luft, og ikke støvlukt. For å ikke bli varmt og svett. I det hele tatt - en bedre opplevelse! Hvis du kjenner mye støvlukt når du støvsuger bør du bytte ut støvsugeren din med en med bedere filter. 0 Siter
Gjest rent og pent Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hvis du kjenner mye støvlukt når du støvsuger bør du bytte ut støvsugeren din med en med bedere filter. Bytter ofte jeg. Er nok bare ekstra følsom. Synes uteluft er laaangt bedre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.