Gå til innhold

Hva er din FAVORITTSTILLING ???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

At jeg ligger på magen med bena samla, med han oppå meg! Mmmmmm!!! Kan varieres med spredte ben, den kommer på en sterk andreplass!!

Det er tydelig at det du setter pris på er mest mulig friksjon i underlivet, særlig at klitoris blir stimulert av penis. Din erfaring gjelder nok mange kvinner.

Det må å ha dama øverst det :)

- Deilig å se og kjenne at ikke bare jeg bunner henne, men også hun bunner meg :))

Det med dyp inntrengning er naturlig, og ikke minst er det hensiktsmessig at det er det vi seeter mest pris på, både mann og kvinne.

Hvorfor, jo fordi det sikrer mest mulig sannsynligheten for befruktning. Vi kommer jo ikke utenom at formålet med samleie er befruktning, at sædcellene kommer bort til egget og får mulghet til å befrukte det. Dyp penetrasjon betyr i praksis at livmorhalsen dusjes med sæd, og det øker sjansen for at sædcellene skal komme opp i livmora og videre ut i egglederne, hvor egget venter på å bli befruktet.

Naturen er med andre ord viselig innrettet. Det vi syns er mest spennende og seksuelt opphissende, det er samtidig også mest gunstig med tanke på befruktning.

Så når mann og kvinne lengter etter samleie, med penis lengst mulig inne i skjeden, såkalt bånning, så er det både deilig og naturlig. Er det ikke flott laget av naturen ?

jeg liker å ha føttene over skuldrene til gutten, i misjonærstilling.

da kommer han så himmelsk dypt ;D

.. men å ri gutten er også deilig..

Ja, igjen dette med dyp inntrengning. Alle syns det er skjønt, og det er samtidig meget hensiktsmessig, for det øker sjansen for befruktning, og det er jo det som tross alt er naturens hensikt med samleie.

Men jeg går ut fra at å ha føttene over guttens skuldre kan være ganske slitsomt i det lange løp, hvor deilig det enn kjennes i underlivet og hele kroppen. For litt eldre folk kan det bli anstrengende. Ridestillingen er fin som alternativ.

Annonse

Det er tydelig at det du setter pris på er mest mulig friksjon i underlivet, særlig at klitoris blir stimulert av penis. Din erfaring gjelder nok mange kvinner.

Klitoris stimulert av penis bakfra??

Berthold da.....er det du eller jeg som har gått glipp av noe her...??*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...