Gjest fisetrulta Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg husker da jeg var liten, at vi ungene oss imellom prata om at det var så rart at kun vår egen fiselukt var god. Barn er kjent for å være fryktelig ærlige og rett fram. Så, hvis du nå skal være HELT ærlig, synes du at din egen fiselukt er litt god? Vekk med hemningene nå folkens... 0 Siter
flisa Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Ja - min er - og det tror jeg alle andre synes også for de roper alltid ut; "DÆVEN" og "MEN HERREGUDA MAMMA!" - etc. de skriker , hopper og danser - så det er klart, min vinner 0 Siter
lote Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Ja - min er - og det tror jeg alle andre synes også for de roper alltid ut; "DÆVEN" og "MEN HERREGUDA MAMMA!" - etc. de skriker , hopper og danser - så det er klart, min vinner pøh flisa min fis er mye bedre en din så klart:) 0 Siter
Gjest En sikker vinner Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 pøh flisa min fis er mye bedre en din så klart:) Prooooyt........! Bedre enn godteri min! 0 Siter
ekte nick Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Ja - min er - og det tror jeg alle andre synes også for de roper alltid ut; "DÆVEN" og "MEN HERREGUDA MAMMA!" - etc. de skriker , hopper og danser - så det er klart, min vinner Du burde vel egentlig kalt deg Fisa for anledningen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.