Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker best Guri - fordi vi er like "gamle" - men tror kanskje Katrine vinner i kveld -ka dåkk tru?

Skrevet

Synes de er verdige vinnere begge to - men holder en knapp på Guri - rett og slett fordi hun holder seg så imponerende godt:D

Gjest nosigns
Skrevet

Jeg synes Kathrine fortjener å vinne. For Guri er det jo tross alt en del av yrket hennes å opptre med dans og show, selv om det ikke har vært selskapsdans hun har drevet med. Så Grui hadde på en måte et fortrinn i forhold til Kathrine synes jeg.

Gjest Men Katrine er fiiiiin...
Skrevet

Aner ikke, har ikke fulgt med, men er ikke denne konkurransen sånn at det skal være en "amatør" og en proff? Guri Schanke er jo dreven revy- og show-artist, syns det er rart hun regnes som amatør her, hun må jo ha hatt danseundervisning før?

Skrevet

Jeg håper Katrine vinner.

(Sjuåringen har fått lov til stemme på henne også ;-).)

Gjest tjobingi
Skrevet

Håper Guri vinner!

Katrine er ALT for pen og ALT for smilende - HELE TIDEN.

Men rett skal være rett, de er utrolig flinke begge to!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg håper Guri vinner, men tror Katrine vinner.

Gjest vioola
Skrevet

tja , liker katrine moholt best. Synes begge danser kjempebra. Så er liksom den jeg synes er mest sympatisk som bør vinne.Forøvrig synes jeg katrine moholt har hatt nydelige antrekk i dag

Gjest vioola
Skrevet

Synes de er verdige vinnere begge to - men holder en knapp på Guri - rett og slett fordi hun holder seg så imponerende godt:D

ja , begge to har vanvittig fine figurer. Ser også ut som en kjempemorsom måte å trene på

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det var vel en fortjent seier til Katrine! :D

Selv om jeg heiet på Guri =)

Skrevet

Jeg spanderte faktisk et par kroner på en stemme i kveld - selvfølgelig til Kathrine Moholt, rett og slett fordi jeg liker henne best.

Skrevet

Jeg spanderte faktisk et par kroner på en stemme i kveld - selvfølgelig til Kathrine Moholt, rett og slett fordi jeg liker henne best.

Jeg brukte opp pengene på et gammelt kontantkort som lå og slang -på Guri jeg....)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...