ekte nick Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Hvert eneste innlegg jeg trykker på, kommer opp som en hel side, istedenfor bare i rammen til venstre her. Det er veldig slitsomt, for så må jeg tilbake for å trykke videre på neste svar. Hvordan får jeg endret dette? 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Lukk vinduene og gå inn på nytt så tenker jeg det er i orden... 0 Siter
ekte nick Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Lukk vinduene og gå inn på nytt så tenker jeg det er i orden... Ja nå virker det plutselig bra igjen?! 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Ja nå virker det plutselig bra igjen?! Shit happens. 0 Siter
Gjest Elizbeth Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Når jeg så den overskriften så ble jeg redd for at du skulle spørre om det var flere som fikk opp andres svar ved "svar til meg" funksjonen. Godt det ikke var det iallefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.