Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp på TV2 nyhetene ang. denne saken og skammer meg inderlig over haukeland sykehuset :-( , det jeg lurer mest på er hvorfor det var så viktig å få avsluttet dette livet at det troppet mannsterke fra sykehuset opp på døren hjemme hos faren hennes....!!!

at det går ann..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den historien der hørtes ut som noe fra en annen verden.

Herregud for oppførsel.

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Finner ikke ord for slik oppførsel.

Til å gråte over.

Gjest drvalley
Skrevet

Snevert faglig har jeg hele tiden støttet sykehuset. Det gjør jeg fortsatt.

Fremgangsmåten er til å bli kvalm av.

Jeg måtte sjekke datoen på klokken. Dessverre var det ikke 1. april.

Jeg skjemmes på sykehusets vegne.

Gjest Marres
Skrevet

Den historien der hørtes ut som noe fra en annen verden.

Herregud for oppførsel.

Ble skikkeli provosert når jeg så det innslaget. Leger har vel et litt mer klinisk syn på livet enn pårørende. Blir vel litt mer "herdet" i løpet av et liv omgitt av syke mennesker og død. Men det er absolutt ingen unnskyldning på den slags oppførsel. Skammelig og flaut. De burde fått bank...

Skrevet

Snevert faglig har jeg hele tiden støttet sykehuset. Det gjør jeg fortsatt.

Fremgangsmåten er til å bli kvalm av.

Jeg måtte sjekke datoen på klokken. Dessverre var det ikke 1. april.

Jeg skjemmes på sykehusets vegne.

Enig!

Det er utrolig at man fra sykehusets side ikke var i stand til å etablere en bedre relasjon til faren, og at man ikke klarte å avstå fra trusler i en slik situasjon.

Skrevet

Jeg trodde nesten ikke egne ører når jeg så det innslaget. Helt hårreisende og forkastelig fremferd fra sykehusets side!

Skrevet

Hva gjaldt det ? Fikk ikke med meg nyheten, jeg.

*interessert*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...