siriil Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Så nettopp på TV2 nyhetene ang. denne saken og skammer meg inderlig over haukeland sykehuset :-( , det jeg lurer mest på er hvorfor det var så viktig å få avsluttet dette livet at det troppet mannsterke fra sykehuset opp på døren hjemme hos faren hennes....!!! at det går ann.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Den historien der hørtes ut som noe fra en annen verden. Herregud for oppførsel. 0 Siter
Gjest FrøkenNN Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Finner ikke ord for slik oppførsel. Til å gråte over. 0 Siter
Gjest drvalley Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Snevert faglig har jeg hele tiden støttet sykehuset. Det gjør jeg fortsatt. Fremgangsmåten er til å bli kvalm av. Jeg måtte sjekke datoen på klokken. Dessverre var det ikke 1. april. Jeg skjemmes på sykehusets vegne. 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Den historien der hørtes ut som noe fra en annen verden. Herregud for oppførsel. Ble skikkeli provosert når jeg så det innslaget. Leger har vel et litt mer klinisk syn på livet enn pårørende. Blir vel litt mer "herdet" i løpet av et liv omgitt av syke mennesker og død. Men det er absolutt ingen unnskyldning på den slags oppførsel. Skammelig og flaut. De burde fått bank... 0 Siter
frosken Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Snevert faglig har jeg hele tiden støttet sykehuset. Det gjør jeg fortsatt. Fremgangsmåten er til å bli kvalm av. Jeg måtte sjekke datoen på klokken. Dessverre var det ikke 1. april. Jeg skjemmes på sykehusets vegne. Enig! Det er utrolig at man fra sykehusets side ikke var i stand til å etablere en bedre relasjon til faren, og at man ikke klarte å avstå fra trusler i en slik situasjon. 0 Siter
Gemini Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg trodde nesten ikke egne ører når jeg så det innslaget. Helt hårreisende og forkastelig fremferd fra sykehusets side! 0 Siter
kizmiaz Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hva gjaldt det ? Fikk ikke med meg nyheten, jeg. *interessert* 0 Siter
EllaJo Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hva gjaldt det ? Fikk ikke med meg nyheten, jeg. *interessert* http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article588244.ece Helt forferdelig at noen kan oppføre seg slik 0 Siter
kizmiaz Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article588244.ece Helt forferdelig at noen kan oppføre seg slik Å, hjelpe meg. Forferdelig lesning. Trodde det hadde løst seg på et vis mellom Haukeland og faren. Tydeligvis ikke. At det går an.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.