Gjest BB huset Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Tror dere at Muffe kommer inn i BB huset igjen etter at Malin gikk ut frivelig? 0 Siter
Gjest ikke umulig Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Håper det - hadde vært litt artig. 0 Siter
Gjest jeg veit ikke Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Det driter jeg fullstendig i. Nei, men så sur og negativ vi er i kveld da 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Skal komme friskt blod neste søndag sa de. Personlig håper jeg at Muffe holder seg hjemme. 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Nei, men så sur og negativ vi er i kveld da Det er vel heller latterlig, når man ser at dette mølet tydeligvis interesserer noen såpass at de til og med kan NAVNENE på tullingene? Og til og med stiller spørsmål på en Internett-side om det??? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Det er vel heller latterlig, når man ser at dette mølet tydeligvis interesserer noen såpass at de til og med kan NAVNENE på tullingene? Og til og med stiller spørsmål på en Internett-side om det??? Er det verre enn Idol og den dansegreia som stadig diskuteres her inne? 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Er det verre enn Idol og den dansegreia som stadig diskuteres her inne? Ja, det vil jeg absolutt påstå at det er. Idol får man vel kun ta for det det er, nemlig en karaokekonkurranse for tenåringer, men danseprogrammet på TV2 er ganske underholdende. BB er bare tragisk. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Ja, det vil jeg absolutt påstå at det er. Idol får man vel kun ta for det det er, nemlig en karaokekonkurranse for tenåringer, men danseprogrammet på TV2 er ganske underholdende. BB er bare tragisk. Jeg må da bare spørre hvorfor det er nødvendig å gå inn i en tråd som handler om noe du ikke interesserer deg for overhodet, for så å lese innlegget og deretter svare på det? Personlig synes jeg nesten det er mer latterlig.. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Ja, det vil jeg absolutt påstå at det er. Idol får man vel kun ta for det det er, nemlig en karaokekonkurranse for tenåringer, men danseprogrammet på TV2 er ganske underholdende. BB er bare tragisk. Smak og behag Synes ikke verken danseprogrammet eller Idol er særlig underholdende eller engasjerende om jeg skal være helt ærlig. BB kan være underholdende nettopp fordi det er det det er - ikke fordi det er så fantastisk bra progam. 0 Siter
Gjest bb-liker Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg forstod det sånn at det kommer inn en gruppe nye mennesker jeg... Muffe, Angelica kommer nok til å kunne stemmes inn igjen senere tror jeg Det var jo sånn i fjor mener jeg å huske. spennende 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.