Gå til innhold

BB

Anbefalte innlegg

Gjest BB huset
Skrevet

Tror dere at Muffe kommer inn i BB huset igjen etter at Malin gikk ut frivelig?

Gjest ikke umulig
Skrevet

Håper det - hadde vært litt artig.

Gjest jeg veit ikke
Skrevet

Det driter jeg fullstendig i.

Nei, men så sur og negativ vi er i kveld da

Gjest Wolverina
Skrevet

Skal komme friskt blod neste søndag sa de.

Personlig håper jeg at Muffe holder seg hjemme.

:)

Gjest werwe
Skrevet

Nei, men så sur og negativ vi er i kveld da

Det er vel heller latterlig, når man ser at dette mølet tydeligvis interesserer noen såpass at de til og med kan NAVNENE på tullingene? Og til og med stiller spørsmål på en Internett-side om det???

Gjest Persille
Skrevet

Det er vel heller latterlig, når man ser at dette mølet tydeligvis interesserer noen såpass at de til og med kan NAVNENE på tullingene? Og til og med stiller spørsmål på en Internett-side om det???

Er det verre enn Idol og den dansegreia som stadig diskuteres her inne?

Gjest werwe
Skrevet

Er det verre enn Idol og den dansegreia som stadig diskuteres her inne?

Ja, det vil jeg absolutt påstå at det er. Idol får man vel kun ta for det det er, nemlig en karaokekonkurranse for tenåringer, men danseprogrammet på TV2 er ganske underholdende.

BB er bare tragisk.

Skrevet

Ja, det vil jeg absolutt påstå at det er. Idol får man vel kun ta for det det er, nemlig en karaokekonkurranse for tenåringer, men danseprogrammet på TV2 er ganske underholdende.

BB er bare tragisk.

Jeg må da bare spørre hvorfor det er nødvendig å gå inn i en tråd som handler om noe du ikke interesserer deg for overhodet, for så å lese innlegget og deretter svare på det?

Personlig synes jeg nesten det er mer latterlig..

Gjest Persille
Skrevet

BB er bare tragisk.

Smak og behag :)

Synes ikke verken danseprogrammet eller Idol er særlig underholdende eller engasjerende om jeg skal være helt ærlig.

BB kan være underholdende nettopp fordi det er det det er - ikke fordi det er så fantastisk bra progam.

Gjest bb-liker
Skrevet

Jeg forstod det sånn at det kommer inn en gruppe nye mennesker jeg... Muffe, Angelica kommer nok til å kunne stemmes inn igjen senere tror jeg ;) Det var jo sånn i fjor mener jeg å huske. spennende

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...