Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har skjedd - vil du snakke om det? :-)

Hehe..jeg er da en håpløst romantisk og emosjonell person, til tider. Så denne sangen fikk jeg servert en morgen på p3, og har lastet ned og brent, og testet ut..med hell. Og jeg vil selvsagt dele mine erfaringer med dolerne.

hjertebarnet
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvor jeg skal trykke for å høre sangen... jeg finner bare teksten.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvor jeg skal trykke for å høre sangen... jeg finner bare teksten.

Du må nok laste den ned et annet sted. Du finner kun teksten på min link.

Hvis du ikke forstår deg på slik søking og nedlasting (som meg), får du konsultere noen som kan det. Lykke til.

Skrevet

Hei på deg. Hva betyr skingras?

Skingras? Svinner..?

Skrevet

Hehe..jeg er da en håpløst romantisk og emosjonell person, til tider. Så denne sangen fikk jeg servert en morgen på p3, og har lastet ned og brent, og testet ut..med hell. Og jeg vil selvsagt dele mine erfaringer med dolerne.

*tørker en tåre i øyekroken*

Skrevet

Angst og nevroser - noe så klissete! Fullt av klisjeer og så sødmefyllt at jeg i alle fall ville brekke meg av denne.

Men dersom noen med dyp og vakker stemme, sang denne til meg, hadde jeg blitt HELT mo i knærne:

http://www.azlyrics.com/lyrics/nickcavethebadseeds/intomyarms.html

Jeg finner ikke angst og nevroser i den teksten, men vi tolker jo så forskjellig.

Men det er klart; teksten fordrer visse omstendigheter og at du i det hele tatt er i nærheten av romantikk-modus. En grå-sur mandag morgen er ikke akkurat høysesong for slikt...ikke vanligvis i hvert fall.

Skrevet

*tørker en tåre i øyekroken*

Ja, slike tråder er jo ikke bra for oss sentimentalister. Du får tørke unna, så skal jeg dra i gang noe politikk eller islam eller noe slik at sippe-hormonene skyves i bakgrunnen..hehe.

Skrevet

Ah.

De fleste kommentarer var noe mer utfyllende, men jeg tolker denne slik at den falt i smak.

Skrevet

Jeg finner ikke angst og nevroser i den teksten, men vi tolker jo så forskjellig.

Men det er klart; teksten fordrer visse omstendigheter og at du i det hele tatt er i nærheten av romantikk-modus. En grå-sur mandag morgen er ikke akkurat høysesong for slikt...ikke vanligvis i hvert fall.

:-)

Det er nok jeg som får angst og nevroser av teksten - jeg er kanskje for kynisk til å henfalle til dryppende romantikk og følerier - i alle fall på en mandagsmorgen :-)

Skrevet

De fleste kommentarer var noe mer utfyllende, men jeg tolker denne slik at den falt i smak.

Teksten er i alle fall svært romantisk, musikken har jeg ikke hørt.

Hyggelig med menn som viser sin myke side. Ja, for du er vel mann? :-)

Skrevet

Teksten er i alle fall svært romantisk, musikken har jeg ikke hørt.

Hyggelig med menn som viser sin myke side. Ja, for du er vel mann? :-)

Joda, jeg er jo Mann, men lar meg altså stundom bringe ut i det romantiske og sentimentale av slikt som dette. Teksten er jo flott nok, men det var kombinasjonen tekst/melodi som beveget denne herren.

Nicket ditt er i og for seg kjønnsnøytralt, men jeg tar sjansen på at du er kvinne med litt sans for slikt?

Skrevet

Joda, jeg er jo Mann, men lar meg altså stundom bringe ut i det romantiske og sentimentale av slikt som dette. Teksten er jo flott nok, men det var kombinasjonen tekst/melodi som beveget denne herren.

Nicket ditt er i og for seg kjønnsnøytralt, men jeg tar sjansen på at du er kvinne med litt sans for slikt?

Selvsagt er jeg kvinne. Ellers ville det nok vært naturlig å tolket mitt svar som lettere homofilt.

Og ja, jeg har sansen ;-)

Skrevet

Jeg skjønte jo det, men det er jo så mye rart på internett :-)

Skrevet

Jeg skjønte jo det, men det er jo så mye rart på internett :-)

:-)

Skrevet

Du må nok laste den ned et annet sted. Du finner kun teksten på min link.

Hvis du ikke forstår deg på slik søking og nedlasting (som meg), får du konsultere noen som kan det. Lykke til.

før teksten er det en liten

"høytaler" knapp som man kan trykke på for å høre sangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...