Gjest FrøkenNN Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Har lovet ungene en tur til København sommer,med fly. MEN har ikke så god råd og må prøve og gjøre det billig. Noen som har gode råd eller vet om billigturer? Vet at Norwegian er billig.Men det finnes kanskje andre enda bedre alternativ? Ha en fin kveld! 0 Siter
Gjest Diselle Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Norwegian har jo billetter fra Oslo til København til ca. 300 kr. pr. pers. t/r. Stort billigere får du det vel ikke? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Uansett flyselskap blir det gjerne billigere jo tidligere du bestiller. Men det vet du kanskje. Sjekk f.eks. www.gotogate.no (merk at alle flyselskaper ikke er med her). 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Bruk www.flybilligst.com for rask og rei oversikt over datoer. Ikke reis lørdag og søndag Bestill billett i god tid, gjerne alt nå. Eks. avreise mandag 10. juli, retur torsdag 14. Pris kr. 552.- pr person. Billigere skal det vel godt gjøres. 0 Siter
DOKTOR-GREG Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Det billigste fra Oslo til København er å ta buss. Det kan være lurt å ta buss eller tog til Gøteborg, være der noen timer og ta neste buss eller tog videre. Feks får man på www.nsb.no enveistur til 190 kr. Og Säffleekspressen er alltid billig (og ukomfortabel). Ifht hvor dere skal bo, anbefaler jeg her: http://www.beriths-pension.dk/beskoveng.html 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Det billigste fra Oslo til København er å ta buss. Det kan være lurt å ta buss eller tog til Gøteborg, være der noen timer og ta neste buss eller tog videre. Feks får man på www.nsb.no enveistur til 190 kr. Og Säffleekspressen er alltid billig (og ukomfortabel). Ifht hvor dere skal bo, anbefaler jeg her: http://www.beriths-pension.dk/beskoveng.html Oj...der så jo både koselig og idyllisk ut! 0 Siter
DOKTOR-GREG Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Oj...der så jo både koselig og idyllisk ut! Ja, når skal du dra dit? 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Ja, når skal du dra dit? Sikkert lenge til. Dessverre. 0 Siter
Gjest danmark til sommeren Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Det billigste fra Oslo til København er å ta buss. Det kan være lurt å ta buss eller tog til Gøteborg, være der noen timer og ta neste buss eller tog videre. Feks får man på www.nsb.no enveistur til 190 kr. Og Säffleekspressen er alltid billig (og ukomfortabel). Ifht hvor dere skal bo, anbefaler jeg her: http://www.beriths-pension.dk/beskoveng.html Hei Doktor-Greg! Har du bodd der selv? Hva synes du? Passer det for en liten ferie for par med ett barn til sommeren? Er det ok strender mm i nærheten? 0 Siter
Sofline Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hei Doktor-Greg! Har du bodd der selv? Hva synes du? Passer det for en liten ferie for par med ett barn til sommeren? Er det ok strender mm i nærheten? Ingen strender i København by. Men det er i hvertfall et sted hvor de har laget et basseng i havnebassenget (lukkes hvis vannet er for skittent). 0 Siter
Gjest danmark til sommeren Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Ingen strender i København by. Men det er i hvertfall et sted hvor de har laget et basseng i havnebassenget (lukkes hvis vannet er for skittent). Hei Sofline - Spørsmålet mitt gjaldt LYNGBY. Pensjonatet som Greg anbefaler ligger nemlig der.... Har du bodd på det pensjonanet, må du gjerne svare på spm. mitt :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hei Sofline - Spørsmålet mitt gjaldt LYNGBY. Pensjonatet som Greg anbefaler ligger nemlig der.... Har du bodd på det pensjonanet, må du gjerne svare på spm. mitt :-) Beklager.... 0 Siter
Gjest uten signatur nå Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hei Doktor-Greg! Har du bodd der selv? Hva synes du? Passer det for en liten ferie for par med ett barn til sommeren? Er det ok strender mm i nærheten? Der er strender helt tett på Kbh sentrum; Helgoland Strand på Amager (20 m sykkeltur fra sentrum). Charlottenlund strand (25/30 m sykkeltur fra sentrum) og Bellavue Strand - begge langs Strandvej, nord for Kbh. I sentrum har du badeanlegget på Islands Brygge, 5 min fra Rådhuspladsen. Billigste reiser går med buss fra Oslo og direkte til Kbh: safflebuss, eurolines, nor-way, swebus. 0 Siter
Gjest uten signatur nå Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hei Sofline - Spørsmålet mitt gjaldt LYNGBY. Pensjonatet som Greg anbefaler ligger nemlig der.... Har du bodd på det pensjonanet, må du gjerne svare på spm. mitt :-) Lyngby er et fint område, men du er avhengig av sykkel eller buss/s-tog for å komme deg inn til selve Kbh sentrum 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.