Gå til innhold

København

Anbefalte innlegg

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Har lovet ungene en tur til København sommer,med fly.

MEN har ikke så god råd og må prøve og gjøre det billig.

Noen som har gode råd eller vet om billigturer?

Vet at Norwegian er billig.Men det finnes kanskje andre enda bedre alternativ?

Ha en fin kveld!

Gjest Diselle
Skrevet

Norwegian har jo billetter fra Oslo til København til ca. 300 kr. pr. pers. t/r. Stort billigere får du det vel ikke?

Gjest Elextra
Skrevet

Uansett flyselskap blir det gjerne billigere jo tidligere du bestiller. Men det vet du kanskje.

Sjekk f.eks. www.gotogate.no (merk at alle flyselskaper ikke er med her).

Gjest Morsk
Skrevet

Bruk www.flybilligst.com for rask og rei oversikt over datoer.

Ikke reis lørdag og søndag

Bestill billett i god tid, gjerne alt nå.

Eks. avreise mandag 10. juli, retur torsdag 14. Pris kr. 552.- pr person.

Billigere skal det vel godt gjøres.

DOKTOR-GREG
Skrevet

Det billigste fra Oslo til København er å ta buss. Det kan være lurt å ta buss eller tog til Gøteborg, være der noen timer og ta neste buss eller tog videre. Feks får man på www.nsb.no enveistur til 190 kr. Og Säffleekspressen er alltid billig (og ukomfortabel).

Ifht hvor dere skal bo, anbefaler jeg her: http://www.beriths-pension.dk/beskoveng.html

Skrevet

Det billigste fra Oslo til København er å ta buss. Det kan være lurt å ta buss eller tog til Gøteborg, være der noen timer og ta neste buss eller tog videre. Feks får man på www.nsb.no enveistur til 190 kr. Og Säffleekspressen er alltid billig (og ukomfortabel).

Ifht hvor dere skal bo, anbefaler jeg her: http://www.beriths-pension.dk/beskoveng.html

Oj...der så jo både koselig og idyllisk ut!

DOKTOR-GREG
Skrevet

Oj...der så jo både koselig og idyllisk ut!

Ja, når skal du dra dit?

Skrevet

Ja, når skal du dra dit?

Sikkert lenge til. Dessverre.

Gjest danmark til sommeren
Skrevet

Hei Doktor-Greg!

Har du bodd der selv? Hva synes du?

Passer det for en liten ferie for par med ett barn til sommeren?

Er det ok strender mm i nærheten?

Skrevet

Hei Doktor-Greg!

Ingen strender i København by. Men det er i hvertfall et sted hvor de har laget et basseng i havnebassenget (lukkes hvis vannet er for skittent).

Gjest danmark til sommeren
Skrevet

Ingen strender i København by. Men det er i hvertfall et sted hvor de har laget et basseng i havnebassenget (lukkes hvis vannet er for skittent).

Hei Sofline - Spørsmålet mitt gjaldt LYNGBY. Pensjonatet som Greg anbefaler ligger nemlig der....

Har du bodd på det pensjonanet, må du gjerne svare på spm. mitt :-)

Skrevet

Hei Sofline - Spørsmålet mitt gjaldt LYNGBY. Pensjonatet som Greg anbefaler ligger nemlig der....

Beklager....

Gjest uten signatur nå
Skrevet

Hei Doktor-Greg!

Der er strender helt tett på Kbh sentrum; Helgoland Strand på Amager (20 m sykkeltur fra sentrum). Charlottenlund strand (25/30 m sykkeltur fra sentrum) og Bellavue Strand - begge langs Strandvej, nord for Kbh.

I sentrum har du badeanlegget på Islands Brygge, 5 min fra Rådhuspladsen.

Billigste reiser går med buss fra Oslo og direkte til Kbh: safflebuss, eurolines, nor-way, swebus.

Gjest uten signatur nå
Skrevet

Lyngby er et fint område, men du er avhengig av sykkel eller buss/s-tog for å komme deg inn til selve Kbh sentrum

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...