Gå til innhold

Hvor ligger Frambu?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Er det noen som kan beskrive ganske nøyaktig hvor det ligger?

Skrevet

Slik jeg husker det, så fulgte vi skilter mot Siggerud... Men du har nok størst nytte av et kart, for det var litt kronglete.

Skrevet

Kjør E6 over Ryen og ta av ved Grønmo. Kjør Enebakkveien sydover til du kommer til skilt med Frambu og Sandbakken.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Slik jeg husker det, så fulgte vi skilter mot Siggerud... Men du har nok størst nytte av et kart, for det var litt kronglete.

Jeg får studere kartet i kveld.

12-åringen gruer seg og sier det kommer til å bli et mareritt og sitte på meg. Han har ikke så gode erfaringer med meg og kartlesing og det å finne frem:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Kjør E6 over Ryen og ta av ved Grønmo. Kjør Enebakkveien sydover til du kommer til skilt med Frambu og Sandbakken.

Takk! Du er en engel:)

Skrevet

Tusen takk!

Hva skulle jeg gjort uten dere dolere.

Tatt i bruk telefonkatalogen, google osv sjøl? ;-)

Neida, det er mye livserfaring vi kan dele med her.

Håper dere får en fin tur til Frambu! Har vært der en gang for maaaaange år siden selv, da jeg var barn.

Skrevet

Takk! Du er en engel:)

Kom på en ting til forresten: Når du har kjørt et stykke på Enebakkveien kommer du til en bensinstasjon på høyre side. Der står det skilt med Frambu til venstre.

Ikke la deg lure. Det er flere hundre meter til avkjørselen. Det kommer nytt skilt når du skal svinge til venstre.

Var der for noen dager siden, og var så sikker på at jeg hadde kjørt for langt at jeg snudde og kjørte tilbake til bensinstasjonen.

Skrevet

Jeg får studere kartet i kveld.

12-åringen gruer seg og sier det kommer til å bli et mareritt og sitte på meg. Han har ikke så gode erfaringer med meg og kartlesing og det å finne frem:)

Skjønner godt at han gruer seg til "å sitte på deg". Skal dere på kurs vedr. "Barns grensesetting av sine foreldre"? *s*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Skjønner godt at han gruer seg til "å sitte på deg". Skal dere på kurs vedr. "Barns grensesetting av sine foreldre"? *s*

Ha ha, jeg tror de to største begge føler at det trengs et slikt kurs:o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Kom på en ting til forresten: Når du har kjørt et stykke på Enebakkveien kommer du til en bensinstasjon på høyre side. Der står det skilt med Frambu til venstre.

Ikke la deg lure. Det er flere hundre meter til avkjørselen. Det kommer nytt skilt når du skal svinge til venstre.

Var der for noen dager siden, og var så sikker på at jeg hadde kjørt for langt at jeg snudde og kjørte tilbake til bensinstasjonen.

Tusen takk for opplysningen. Det skal jeg huske:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

En annen ting:

Er det Tv på rommet, eller bør vi satse på å ta med masse lesestoff?

Skrevet

En annen ting:

Er det Tv på rommet, eller bør vi satse på å ta med masse lesestoff?

Vi bodde ikke der, var bare innom på dagtid for samtaler.

Men det er nokså gammelt der, og det vil overraske meg om det finnes tv på rommene. Tror du bør belage deg på hard seng og mange bøker:-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vi bodde ikke der, var bare innom på dagtid for samtaler.

Men det er nokså gammelt der, og det vil overraske meg om det finnes tv på rommene. Tror du bør belage deg på hard seng og mange bøker:-)

Nå er vi her og det er riktig som du sier:)

Men her er så mange hyggelige folk å snakke med og utveksle erfaringer med, så det er ikke noe problem.

Vi kjeder oss ikke:)

Skrevet

Nå er vi her og det er riktig som du sier:)

Men her er så mange hyggelige folk å snakke med og utveksle erfaringer med, så det er ikke noe problem.

Vi kjeder oss ikke:)

Skal dere være der lenge?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Skal dere være der lenge?

Vi er hjemme igjen på fredag en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...