Gjest KariKruskakli Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Er det noen som kan beskrive ganske nøyaktig hvor det ligger? 0 Siter
Gjest takk til Gule Sider Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 http://www.gulesider.no/gsi/map.c?id=c_Z001W4KD 0 Siter
frosken Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Slik jeg husker det, så fulgte vi skilter mot Siggerud... Men du har nok størst nytte av et kart, for det var litt kronglete. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 http://www.gulesider.no/gsi/map.c?id=c_Z001W4KD Takk! 0 Siter
Atene Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Kjør E6 over Ryen og ta av ved Grønmo. Kjør Enebakkveien sydover til du kommer til skilt med Frambu og Sandbakken. 0 Siter
Gemini Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Kjørerute fra Oslo sentrum (Slottet!) http://www.gulesider.no/gsi/map.c?stopId=a_1875420&mode=R&startId=a_1401048 Og adressen er Sandbakkv. 18, 1404 SIGGERUD I tillegg til kartet m/kjørerute, så står det en veibeskrivelse der. Si ifra om du trenger mer "kjøtt på beinet" :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Slik jeg husker det, så fulgte vi skilter mot Siggerud... Men du har nok størst nytte av et kart, for det var litt kronglete. Jeg får studere kartet i kveld. 12-åringen gruer seg og sier det kommer til å bli et mareritt og sitte på meg. Han har ikke så gode erfaringer med meg og kartlesing og det å finne frem:) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Kjør E6 over Ryen og ta av ved Grønmo. Kjør Enebakkveien sydover til du kommer til skilt med Frambu og Sandbakken. Takk! Du er en engel:) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Kjørerute fra Oslo sentrum (Slottet!) http://www.gulesider.no/gsi/map.c?stopId=a_1875420&mode=R&startId=a_1401048 Og adressen er Sandbakkv. 18, 1404 SIGGERUD I tillegg til kartet m/kjørerute, så står det en veibeskrivelse der. Si ifra om du trenger mer "kjøtt på beinet" :-) Tusen takk! Hva skulle jeg gjort uten dere dolere. 0 Siter
Gemini Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Tusen takk! Hva skulle jeg gjort uten dere dolere. Tatt i bruk telefonkatalogen, google osv sjøl? ;-) Neida, det er mye livserfaring vi kan dele med her. Håper dere får en fin tur til Frambu! Har vært der en gang for maaaaange år siden selv, da jeg var barn. 0 Siter
Atene Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Takk! Du er en engel:) Kom på en ting til forresten: Når du har kjørt et stykke på Enebakkveien kommer du til en bensinstasjon på høyre side. Der står det skilt med Frambu til venstre. Ikke la deg lure. Det er flere hundre meter til avkjørselen. Det kommer nytt skilt når du skal svinge til venstre. Var der for noen dager siden, og var så sikker på at jeg hadde kjørt for langt at jeg snudde og kjørte tilbake til bensinstasjonen. 0 Siter
frosken Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg får studere kartet i kveld. 12-åringen gruer seg og sier det kommer til å bli et mareritt og sitte på meg. Han har ikke så gode erfaringer med meg og kartlesing og det å finne frem:) Skjønner godt at han gruer seg til "å sitte på deg". Skal dere på kurs vedr. "Barns grensesetting av sine foreldre"? *s* 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Skjønner godt at han gruer seg til "å sitte på deg". Skal dere på kurs vedr. "Barns grensesetting av sine foreldre"? *s* Ha ha, jeg tror de to største begge føler at det trengs et slikt kurs:o) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Kom på en ting til forresten: Når du har kjørt et stykke på Enebakkveien kommer du til en bensinstasjon på høyre side. Der står det skilt med Frambu til venstre. Ikke la deg lure. Det er flere hundre meter til avkjørselen. Det kommer nytt skilt når du skal svinge til venstre. Var der for noen dager siden, og var så sikker på at jeg hadde kjørt for langt at jeg snudde og kjørte tilbake til bensinstasjonen. Tusen takk for opplysningen. Det skal jeg huske:) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Skjønner godt at han gruer seg til "å sitte på deg". Skal dere på kurs vedr. "Barns grensesetting av sine foreldre"? *s* En annen ting: Er det Tv på rommet, eller bør vi satse på å ta med masse lesestoff? 0 Siter
frosken Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 En annen ting: Er det Tv på rommet, eller bør vi satse på å ta med masse lesestoff? Vi bodde ikke der, var bare innom på dagtid for samtaler. Men det er nokså gammelt der, og det vil overraske meg om det finnes tv på rommene. Tror du bør belage deg på hard seng og mange bøker:-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Vi bodde ikke der, var bare innom på dagtid for samtaler. Men det er nokså gammelt der, og det vil overraske meg om det finnes tv på rommene. Tror du bør belage deg på hard seng og mange bøker:-) Nå er vi her og det er riktig som du sier:) Men her er så mange hyggelige folk å snakke med og utveksle erfaringer med, så det er ikke noe problem. Vi kjeder oss ikke:) 0 Siter
Gemini Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Nå er vi her og det er riktig som du sier:) Men her er så mange hyggelige folk å snakke med og utveksle erfaringer med, så det er ikke noe problem. Vi kjeder oss ikke:) Skal dere være der lenge? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Skal dere være der lenge? Vi er hjemme igjen på fredag en gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.