Gå til innhold

Gjør dere det?

Anbefalte innlegg

Gjest fydameg
Skrevet

Inspirert av flisas fiseinnlegg. Øh, det var visst fisetrulta som startet det, men det jeg husker aller best er svaret til flisa ;)

Fiser dere med partneren tilstede? Her i huset fises det ikke. I allefall har jeg sagt til gubben at jeg fiser _aldri_! Og han kan jo ikke påstå noe annet når han aldri har hørt meg fise.

Gjest Elextra
Skrevet

Selvfølgelig skjer det av og til. Men forsøker jo å begrense det i fellesrommene, da! :)

Skrevet

Selvsagt. Ikke bare fiser, men promper og prupper også. Av og til høyt, av og til lukter det skikkelig guffent. Stort sett lager det bare en morsom lyd.

Skrevet

Foreløbig fiser jeg ikke villt og uhemmet sammen med kjæresten min nei. :o) Det hender jo man ikek klarer å holde igjen en liten lyd da, men de store brakene avgir jeg kun i enerom (evt. med ungene tilstede).

Skrevet

Niks!

Der er jeg fortsatt veldig prippen.

(*hviske*: dvs, jeg slipper smygere om jeg absolutt må - og det er jeg blitt utrolig flink til!)

Gjest sigleiff
Skrevet

Kjæresten min har feset meg i nesa, joda det har hun.

Skrevet

Nei, jeg fiser aldri med andre til stede. Ikke "frivillig" i alle fall.

Skrevet

Nei, jeg fiser aldri med andre til stede. Ikke "frivillig" i alle fall.

Jeg er sikker på at du kan svare på ørestikketråden min.

DOKTOR-GREG
Skrevet

Hun feis for første gang i dag så jeg hørte det :-)

Gjest dama til greg
Skrevet

Hun feis for første gang i dag så jeg hørte det :-)

Det var senga!

Gjest jeppsjepps
Skrevet

Er heldigvis sammen med en som vet at jenter også fiser, skjønner ikke de som ikke kan *være seg selv* med sin partner ... det er faktisk helt normalt å fise, t.o.m. dronniga fiser har jeg hørt Hærall har snakka om.

Skrevet

Jeg er sikker på at du kan svare på ørestikketråden min.

Hm. Hvor der den, da? da må jeg lete, men så skal jeg egentlig legge meg ... :P)

DOKTOR-GREG
Skrevet

Det var senga!

Det var jo i stua, tullekopp!

Gjest togli
Skrevet

Har du hørt at fiser som bråker fælt er luktfrie?! De som stinker lager som regel ikke særlig lyd.

Det er en stor fordel at mannen min er døv og jeg lager luktfrie fiser. Han tror nok at jeg aldri fiser *fryder seg*

Skrevet

Selvsagt. Ikke bare fiser, men promper og prupper også. Av og til høyt, av og til lukter det skikkelig guffent. Stort sett lager det bare en morsom lyd.

Signerer!!

Gjest Shira12
Skrevet

Slike barrierer kom vi over for lenge siden.

Men jeg er vel den mest diskre av oss da, han eier ikke hemninger.

Gjest Vi to ja
Skrevet

Jeg og samboeren min fiser på hverandre. Det er rart å tenke på at for 2 år siden så var han den mest forfengelige gutten/mannen i byen. Fis var helt fullstendig tabu. Jeg hadde normal folkeskikk, men ville at han skulle bli avslappet, så jeg forandret ham. Nå kan han tilogmed si at han skal bæsje, og vi ler bare av det. Det er så koslig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...