Gjest Tror ikke jeg tør.... Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Gjør dere dette, eller har gjort det på et tidspunkt? Jeg gjorde det her ei helg, på hyttetur med 5 på soverommet, og vi kunne ikke dy oss, helt forferdelig... Og jeg gidder ikke skamme meg en gang, det er det verste! Man ligger jo under ei dyne, og lager ikke høye lyder, men uansett hvor tungt du tror folk sover, får de det med seg! Blir man aldri skikkelig voksen mon tro? 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Hehe, har gjort det et par ganger, og lurer fortsatt på om noen merket det... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 De fleste har vel gjort det på et eller annet tispunkt. Tviler på at jeg ville gjort det i dag, men hvem vet om situasjonen hadde vært en helt annen :-). Når jeg tenker meg om hadde det ikke vært _helt_ umulig i dagens situasjon heller... om forholdene hadde ligget til rette. Selv om deler av meg egentlig ikke liker tanken. 0 Siter
Gjest banjokåre Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Med denne dama i halmen hadde jeg gjort det med et kompani til stede, i dagslys: http://angelina.so-rocks.com/ 0 Siter
carma Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Du skammer deg tydeligvis nok til å ikke tørre å bruke nicket ditt en gang... :-p Jeg har også gjort det tidligere, men hadde nok ikke gjort det i dag. 0 Siter
cecily Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg har ikke gjort det, og jeg er evig takknemmelig for at jeg heller ikke har oppdaget at noen har gjort det i mitt nærvær. Om det faktisk har skjedd blåser jeg i, men jeg hadde ikke likt å måtte overhøre noe. 0 Siter
Gjest collett Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Joda, dette har jeg gjort.. Mye rart man gjør i sin "ungdom", ville definitivt aldri gjort det samme i dag;) Tror jeg... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg har ikke gjort det, og jeg er evig takknemmelig for at jeg heller ikke har oppdaget at noen har gjort det i mitt nærvær. Om det faktisk har skjedd blåser jeg i, men jeg hadde ikke likt å måtte overhøre noe. Den fornuftige siden av meg er veldig enig med deg. 0 Siter
Gjest banjokåre Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg har ikke gjort det, og jeg er evig takknemmelig for at jeg heller ikke har oppdaget at noen har gjort det i mitt nærvær. Om det faktisk har skjedd blåser jeg i, men jeg hadde ikke likt å måtte overhøre noe. *hadde ikke likt å måtte overhøre noe. Hvorfor det, hadde du fått ståkråke da? 0 Siter
cecily Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 *hadde ikke likt å måtte overhøre noe. Hvorfor det, hadde du fått ståkråke da? Hva i alle dager er ståkråke? Det ordet finnes ikke i mitt vokabular. 0 Siter
Gjest Skjønner? Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Hva i alle dager er ståkråke? Det ordet finnes ikke i mitt vokabular. Blir du K-Å-T? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Det er sånt man tror man ikke skal gjøre, men der og da gjør man det likevel. Har gjort det i en seng sammen med et annet par som også gjorde det. Ikke akkurat planlagt, men. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Det er sånt man tror man ikke skal gjøre, men der og da gjør man det likevel. Har gjort det i en seng sammen med et annet par som også gjorde det. Ikke akkurat planlagt, men. Lå dere alle i samme seng? Høres noe heftig ut 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Lå dere alle i samme seng? Høres noe heftig ut Det var en dobbeltseng. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Det var en dobbeltseng. 4 stk i en dobbelt seng? Så da lå dere oppå hverandre siden det ble så trangt? ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 4 stk i en dobbelt seng? Så da lå dere oppå hverandre siden det ble så trangt? ;o) Hehe, husker ikke. Men jeg tror det var en del øl med i bildet, og da noen satte igang var det gjort. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Hehe, husker ikke. Men jeg tror det var en del øl med i bildet, og da noen satte igang var det gjort. Ja, og sånn går nå dagan 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Ja, og sånn går nå dagan Må man så må man. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Må man så må man. Føler vi er ganske gode på sånne fine uttrykk =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.