Gå til innhold

Å ha sex med andre i samme rom?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Føler vi er ganske gode på sånne fine uttrykk =)

Oh baby!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Oh baby!

...for ikke å glemme Hanky Panky...

Skrevet

Har gjort det to ganger ja. En gang med et annet par som også holdt på i samme rom (så da var det liksom greit...), og en gang med to andre (i alle fall tilsynelatende) sovende i rommet.

Pluss noen ganger i EKSTREMT lytte hus :-)

Personlig syns jeg det er helt ok å overhøre sengeknirk, men stønning derimot...det blir for intimt, og bare pinlig spør du meg. Så vi har alltid etterstrebet tystnad *glise*

Gjest Shira12
Skrevet

Har gjort det tidligere ja, da vi var unge og nyforelsket og ikke klarte og holde fingrene unna hverandre.

Idag tror jeg nok ikke vi hadde gjort, vel han hadde sikkert villet, men ikke jeg.

Oj, er jeg blitt snerpete? ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Jepp det har skjedd flere ganger ja. Den ene gangen var litt drøy, det var meg og 8 gutter som lå i samme rom, og jeg holdt med med han ene så vi lå sammen, og hadde både sex mm. Dagen etter fikk jeg vite at samtlige hadde hørt det.. oisann! ;)

Jeg glemmer hellet aldri den gangen jeg og venninegjengen min var på hyttetur i hemsedal. Jeg delte en dobbelseng med en vennnine og etter en fuktig kveld på byen gikk jeg og la meg. Etterhvert kom venninen min og kveldens fangst tuslende inn i sengen og hadde sex mens de trodde jeg lå og sov.. rett ved siden av! Vi har ledd mye av det i ettertid :)

Skrevet

Har ikke gjort det, men har prøvd å sove i et rom der tre jenter (ei lesbisk, ei bifil og ei som påstår hun er hetero) hadde trekant, og stønnet og holdt på i mange timer.

Gjest Litt rødmende i dag
Skrevet

Hmm... senest for et par helger siden. Med et lite latterkrampeanfall da vi ble bedt om å ikke knulle så kraftig fordi kaffen skvalpet over..

Ble vel tilgitt da han og fikk lov å være med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...