Dalai1365380918 Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Hva er sånne hvite klumper med gørr som kan være i hulrommene i mandlene egentlig. Så jamie skrive om det i et inlegg litt lenger ned. Tror jeg hadde sånn for mange år siden, men det forsvant bare etter noen måneder, og jeg fant aldre ut hva det var. Det stinka i alle fall jævlig.... 0 Siter
soleil Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Matreseter, spytt, snørr og bakterier ....fyyyyysj! 0 Siter
flisa Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 ....fyyyyysj! skikkelig vemmelig - det finnes folk som klarer å stikke to fingre så langt bak at de klemmer ut svineriet - jeg spyr jeg. 0 Siter
jaime Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Noen mennesker har små "groper" i svelget der nettopp matrester, spytt og sånn kan samle seg til små propper, som man kan klemme ut med baksiden av en tannbørste elns. Å ha slike gir som regel ille ånde.. Har ikke opplevd det selv, mine mandler er visst veldig små. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.