Gå til innhold

Hvite klumper med gørr

Anbefalte innlegg

Dalai1365380918
Skrevet

Hva er sånne hvite klumper med gørr som kan være i hulrommene i mandlene egentlig. Så jamie skrive om det i et inlegg litt lenger ned. Tror jeg hadde sånn for mange år siden, men det forsvant bare etter noen måneder, og jeg fant aldre ut hva det var. Det stinka i alle fall jævlig....

Skrevet

Matreseter, spytt, snørr og bakterier :)

....fyyyyysj!

Skrevet

....fyyyyysj!

skikkelig vemmelig - det finnes folk som klarer å stikke to fingre så langt bak at de klemmer ut svineriet - jeg spyr jeg.

Skrevet

Noen mennesker har små "groper" i svelget der nettopp matrester, spytt og sånn kan samle seg til små propper, som man kan klemme ut med baksiden av en tannbørste elns. Å ha slike gir som regel ille ånde..

Har ikke opplevd det selv, mine mandler er visst veldig små. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...