Gjest selvhjulpen Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Lurer på å male kjøkkenet mitt. Hele resten av leiligheten er hvit (offwhite). Skapdørene er slitte (trehvite) og jeg har ikke råd til å skifte dem, men lurte på å male dem også. Hva anbefaler du? Hvilke farger har dere på kjøkkenet? 0 Siter
Gjest fargen - nellik Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Kjøkkenveggene har den samme fargen som resten av oppholdsrommene, offwhite. Kjøkkeninnredningen er pusset opp og malt i fargen "nellik", den blei som ny med nye knotter. 0 Siter
DOKTOR-GREG Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Offwhite bør du fjerne. Hva med hvitt, orange og funkisrødt? 0 Siter
org Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Vi har stripete kjøkken. Innredningen er i eik, og veggene har fått striper med vekselsvis fersken og elfenbenhvitt. Pent og originalt! 0 Siter
Gjest selvhjulpen Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Offwhite bør du fjerne. Hva med hvitt, orange og funkisrødt? Vel egentlig heter det kanskje ikke offwhite, den heter eggehvit og er nesten hvit. 0 Siter
DOKTOR-GREG Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Vel egentlig heter det kanskje ikke offwhite, den heter eggehvit og er nesten hvit. Det er bedre. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Fargen på kjøkkenet heter varmgrå. Er en lys gråfarge. Passer godt til resten av fargene som er hvitt og lys toscana, har åpen kjøkkenløsning. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Vi malte kjøkkenet med kaffe latte og skapene med latte. Latte er nokså lik eggehvit tror jeg. Jeg liker lyse farger som brekker over i beige/brunt eller andre varme farger. Hvis du vil ha noe som er LITT sprekere, så ville jeg kanskje valgt en annen farge på veggene... Kanskje olivengrønn? Eller rosa-lilla-grå? Skapene ville jeg malt lyse og kjøpt nye håndtak og knotter. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg har creamfarget kjøkken og samme fargen på veggen. Benkene ser ut som grå granitt. Nå er kjøkkenet mitt ganske mørkt så det var viktig å ha det så lyst som mulig. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Veggene på kjøkkenet er en farge som heter hvit narciss, og innredninga er i tonet bjørk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.