Gå til innhold

Farge på kjøkken

Anbefalte innlegg

Gjest selvhjulpen
Skrevet

Lurer på å male kjøkkenet mitt. Hele resten av leiligheten er hvit (offwhite). Skapdørene er slitte (trehvite) og jeg har ikke råd til å skifte dem, men lurte på å male dem også.

Hva anbefaler du? Hvilke farger har dere på kjøkkenet?

Gjest fargen - nellik
Skrevet

Kjøkkenveggene har den samme fargen som resten av oppholdsrommene, offwhite.

Kjøkkeninnredningen er pusset opp og malt i fargen "nellik", den blei som ny med nye knotter.

DOKTOR-GREG
Skrevet

Offwhite bør du fjerne. Hva med hvitt, orange og funkisrødt?

Skrevet

Vi har stripete kjøkken. Innredningen er i eik, og veggene har fått striper med vekselsvis fersken og elfenbenhvitt. Pent og originalt!

Gjest selvhjulpen
Skrevet

Offwhite bør du fjerne. Hva med hvitt, orange og funkisrødt?

Vel egentlig heter det kanskje ikke offwhite, den heter eggehvit og er nesten hvit.

DOKTOR-GREG
Skrevet

Vel egentlig heter det kanskje ikke offwhite, den heter eggehvit og er nesten hvit.

Det er bedre.

Gjest Shira12
Skrevet

Fargen på kjøkkenet heter varmgrå. Er en lys gråfarge.

Passer godt til resten av fargene som er hvitt og lys toscana, har åpen kjøkkenløsning.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Vi malte kjøkkenet med kaffe latte og skapene med latte. Latte er nokså lik eggehvit tror jeg. Jeg liker lyse farger som brekker over i beige/brunt eller andre varme farger.

Hvis du vil ha noe som er LITT sprekere, så ville jeg kanskje valgt en annen farge på veggene... Kanskje olivengrønn? Eller rosa-lilla-grå? Skapene ville jeg malt lyse og kjøpt nye håndtak og knotter.

Skrevet

Jeg har creamfarget kjøkken og samme fargen på veggen. Benkene ser ut som grå granitt.

Nå er kjøkkenet mitt ganske mørkt så det var viktig å ha det så lyst som mulig.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Veggene på kjøkkenet er en farge som heter hvit narciss, og innredninga er i tonet bjørk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...