Gå til innhold

Har noen her studert hos NKI?

Anbefalte innlegg

Gjest snart regnskapskonsulent?
Skrevet

Jeg vurderer å ta dette studiet via NKI:

http://nki.no/produkt/studium.xsql?stpID=331E

Er det noen her som har gjort det samme og som kan dele erfaringer? Gjerne gode/dårlige erfaringer med NKI generelt også.

Hva kan man forvente å tjene som regnskapskonsulent?

Takker og bukker for alle svar!

Gjest inpsych
Skrevet

Jeg studerer ved NKI nå, psykologi.

Synes det er veldig greit, siden jeg er fan av å kunne bestemme selv når jeg vil lese, osv. Har enda ikke tatt noen eksamen da, så jeg kan jo egentlig ikke vite hvordan det går, men...

NKI er greit, du får bøker, så har du en plass på internett hvor du kan diskutere med andre som studerer det samme, levere inn oppgaver til lærer, osv..

Ingenting å utsette på NKI, litt dyrt, men man får jo lån med lånekassen som muligens blir til stipend om man står på eksamen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...