Gå til innhold

Nei, der også?

Anbefalte innlegg

Gjest Der også?
Skrevet

Til damene/jentene her:

At kroppshår på uønskede plasser for oss er "værsta grejen" er jo et faktum.

Hvor har dere (dere som har) desse hårene som er plagsomme for dere?

Skjønne forøvrig godt om ingen vi svare på dette eller endrer nicket ;-p

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• Lillemus

4

• Babette

3

• jubalong70

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ganske hårløs
Skrevet

Kun på to steder...under armene (om jeg ikke tar dem vekk, noe jeg gjør) og på et annet naturlig sted, har aldri hatt hår på leggene så er nok heldig. Har hår på hodet også da!

Skrevet

Håret fjernes på legger, baksiden av lår, bikinilinja ++ (en dusk settes igjen) og under armene. Er ikke det ganske vanlig da?

Gjest nyssen
Skrevet

Kun på to steder...under armene (om jeg ikke tar dem vekk, noe jeg gjør) og på et annet naturlig sted, har aldri hatt hår på leggene så er nok heldig. Har hår på hodet også da!

"Har hår på hodet også da!"

Hvorfor har du det? Hvis du ikke liker hår, så bør du vel fjerne håret oppå hodet også?

Skrevet

Ja, jeg har det. Jeg har PCO og et av symptomene er økt kroppsbehåring etter mannlig mønster. Så jeg har ganske mye hår i ansiktet som jeg fjerner. Har MYE hår på legger og lår. Endel hår på armene. Ganske normalt i skrittet og faktisk ganske lite under armene.

Har på en måte avfunnet meg med at tingene er slik, men liker det IKKE. Særlig ikke på sommeren...

Skrevet

Håret fjernes på legger, baksiden av lår, bikinilinja ++ (en dusk settes igjen) og under armene. Er ikke det ganske vanlig da?

Jeg henger meg på din hårfjerning... :-)

Skrevet

Jeg vokser legger og bikinilinje + barberer under armene. I tillegg napper jeg hår under hake + øyenbryn. Jeg har myyye hår dessverre.....eller....jeg er fornøyd med at jeg har kraftig hår på hodet da:-)

Skrevet

Ja, jeg har det. Jeg har PCO og et av symptomene er økt kroppsbehåring etter mannlig mønster. Så jeg har ganske mye hår i ansiktet som jeg fjerner. Har MYE hår på legger og lår. Endel hår på armene. Ganske normalt i skrittet og faktisk ganske lite under armene.

Har på en måte avfunnet meg med at tingene er slik, men liker det IKKE. Særlig ikke på sommeren...

Har det som deg jeg! Er ikke komfortabel med det, men gjør det beste ut av det.

Skrevet

Ser at noen svarer baksiden av lårene. Jeg visste ikke at kvinner har hår der.

Sev har jeg to hårstrå ved hver brystvorte som klippes ned, og jeg farer over med høvelen på leggene en gang i uka under dusjen. Under armene når det trengs, og oftere om sommeren enn om vinteren. Om sommeren trimmer jeg også bikinilinjen.

Har aldri opplevd kroppshår som plagsomme. Da jeg som 15-åring fikk hår under armene og i skrittet var jeg stolt som en hane.

Den gang var det et skikkelig "statussymbol" blant jentene i gymgarderoben. Rart hvordan moten svinger.

Gjest Hår til besvær :)
Skrevet

Jeg barberer under armene, leggene og bikinilinja (tar da litt nedover på innsiden av låret også), iblant intimbarbering. I tillegg napper jeg et par hår rundt brystvortene, to skjeggtuster som jeg har på hver side under haka, øyenbrynene + et hår som kommer ut et lite stykke ned i panna mi (altså litt nedenfor hårfestet). Det er helt tynt dette håret i panna, men det kan faktisk bli ganske langt. Måten jeg merka det på, var at det faktisk hang ned i ene øyet mitt, og når jeg dro det bort, så satt det faktisk fast i panna mi:o\

Så bruker jeg hårfjerningskrem på baksiden av lårene (har mye mørkt hår der. Det er helt mykt, men det vises godt, så derfor tar jeg det bort, særlig på sommeren). Ja, også hender det at jeg tar bort hårene jeg har på stortærne (skrives det slik? altså tå i flertall:) ).

Å så har det hendt at jeg har stussa et par nesehår. Jeg har også noen mørke hår på overleppen, men jeg er så redd for at de skal vokse stive ut igjen slik at jeg får bart, at jeg aldri har prøvd å fjerne dem :( De er ikke så veldig sjenerende da, men de plager meg..

Gjest Flystripa
Skrevet

*host* Dette har vi diskutert før, jmf nick ;o)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

LOL

Så det _er_ den flystripa du har nick etter? Jeg har lurt på det.

Skrevet

*ler*

Er det DER nicket ditt kommer fra? Aldri tenkt over det! :D

Gjest Flystripa
Skrevet

LOL

Så det _er_ den flystripa du har nick etter? Jeg har lurt på det.

:)

Gjest Flystripa
Skrevet

*ler*

Er det DER nicket ditt kommer fra? Aldri tenkt over det! :D

Hehe - etter en diskusjon for flere år siden.

Skrevet

*Fnis* Det har vi! Det er ikke jeg som har flystripe... ;o) Mitt nick burde kanskje være "Under dusken"? :-D

Gjest sarah bernard
Skrevet

Leggene shaves og øyenbrynene nappes jevnlig. Bikinilinja friseres hver gang jeg er i dusjen.

-

Har du forresten lagt merke til at veldig mange har føflekk på øret?

Gjest Flystripa
Skrevet

*Fnis* Det har vi! Det er ikke jeg som har flystripe... ;o) Mitt nick burde kanskje være "Under dusken"? :-D

*LOL*

Skrevet

Ser at noen svarer baksiden av lårene. Jeg visste ikke at kvinner har hår der.

Sev har jeg to hårstrå ved hver brystvorte som klippes ned, og jeg farer over med høvelen på leggene en gang i uka under dusjen. Under armene når det trengs, og oftere om sommeren enn om vinteren. Om sommeren trimmer jeg også bikinilinjen.

Har aldri opplevd kroppshår som plagsomme. Da jeg som 15-åring fikk hår under armene og i skrittet var jeg stolt som en hane.

Den gang var det et skikkelig "statussymbol" blant jentene i gymgarderoben. Rart hvordan moten svinger.

"Ser at noen svarer baksiden av lårene. Jeg visste ikke at kvinner har hår der."

Det er jo ikke noe som heter at "kvinner har" i den sammenhengen. Det er helt individuellt. Og, stikk i strid med hva mange liker å tro, så er det ofte kvinner har litt hår her og der på kroppen.

".........................................."

Skrevet

"Ser at noen svarer baksiden av lårene. Jeg visste ikke at kvinner har hår der."

Det er jo ikke noe som heter at "kvinner har" i den sammenhengen. Det er helt individuellt. Og, stikk i strid med hva mange liker å tro, så er det ofte kvinner har litt hår her og der på kroppen.

".........................................."

Jeg visste ikke at det var vanlig at kvinner har såpass mye hår der at det må fjernes.

Var det en mer presis formulering?

Når det er sagt, er vel de fleste av oss litt dunete over hele korpusen. Mer eller mindre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...