Gå til innhold

Nei, der også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg visste ikke at det var vanlig at kvinner har såpass mye hår der at det må fjernes.

Var det en mer presis formulering?

Når det er sagt, er vel de fleste av oss litt dunete over hele korpusen. Mer eller mindre.

Joda. Men nå vet jeg ikke hvor _vanlig_ det er heller, selv om det forekommer.

".............................................."

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• Lillemus

4

• Babette

3

• jubalong70

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Joda. Men nå vet jeg ikke hvor _vanlig_ det er heller, selv om det forekommer.

Det var nettopp det jeg stusset på. Har aldri hørt om det før.

Skrevet

Sannsynligvis fordi de fleste som evt. oppdager at de har det, ikke snakker så høyt om det :-)

"............................................."

Skrevet

Sannsynligvis fordi de fleste som evt. oppdager at de har det, ikke snakker så høyt om det :-)

I tillegg er det ikke så lett å oppdage heller.

Når så du sist på baksiden av lårene dine?

Skrevet

I tillegg er det ikke så lett å oppdage heller.

Når så du sist på baksiden av lårene dine?

Jeg regner med at jeg har masse hår der også, så jeg har aldri sett etter :-)

Skrevet

*Fnis* Det har vi! Det er ikke jeg som har flystripe... ;o) Mitt nick burde kanskje være "Under dusken"? :-D

Det aller beste er jo helt klar/fri landingsbane :-)

"..........................................."

Gjest Ganske hårløs
Skrevet

"Har hår på hodet også da!"

Hvorfor har du det? Hvis du ikke liker hår, så bør du vel fjerne håret oppå hodet også?

Liker det jeg da, er kjempefornøyd med min frisyre. Kort og sporty, blond med lyse striper.

Gjest nyssen
Skrevet

Liker det jeg da, er kjempefornøyd med min frisyre. Kort og sporty, blond med lyse striper.

Spørsmålet var HVORFOR du ikke barberer oppå hodet, siden du tydeligvis ikke liker hår forøvrig på kroppen?

Gjest togli
Skrevet

Spørsmålet var HVORFOR du ikke barberer oppå hodet, siden du tydeligvis ikke liker hår forøvrig på kroppen?

Fordi hun skal slippe å fryse på hodet, vel!!

Skrevet

Det aller beste er jo helt klar/fri landingsbane :-)

"..........................................."

Her er dusken overhode ikke veien for landingen! ;o)

Skrevet

Her er dusken overhode ikke veien for landingen! ;o)

:-)

"....................................."

Skrevet

Fordi kroppshår og hodehår er to forskjellige ting. Både med tanke på det praktiske, og at det er forskjellige typer hår.

Gjest pekka
Skrevet

Leggene shaves og øyenbrynene nappes jevnlig. Bikinilinja friseres hver gang jeg er i dusjen.

-

Har du forresten lagt merke til at veldig mange har føflekk på øret?

føflekk på øret? Hva vil det si da?

Skrevet

Har ikke akkurat pels på baksiden av lårene da, men de få hårene som er der er helt mørke og veldig synlige mot skummetmelkhvit hud så derfor fjerner jeg dem. :o)

Gjest nyssen
Skrevet

Fordi hun skal slippe å fryse på hodet, vel!!

Skallede menn fryser ikke mer på hodet enn folk med hår?

Gjest nyssen
Skrevet

Fordi kroppshår og hodehår er to forskjellige ting. Både med tanke på det praktiske, og at det er forskjellige typer hår.

Javel....og den intetsigemde forklaringen skal liksom feie all tvil til side?

Gjest togli
Skrevet

Skallede menn fryser ikke mer på hodet enn folk med hår?

Gjør de ikke? *forundret*

Skrevet

Javel....og den intetsigemde forklaringen skal liksom feie all tvil til side?

Den "tvilen" (hva det nå enn er du "tviler" på) du forsøker å skape, og så lage kverulerende tull av, gir jeg selvsagt beng i

Skrevet

Jeg barberer under armene, leggene og bikinilinja (tar da litt nedover på innsiden av låret også), iblant intimbarbering. I tillegg napper jeg et par hår rundt brystvortene, to skjeggtuster som jeg har på hver side under haka, øyenbrynene + et hår som kommer ut et lite stykke ned i panna mi (altså litt nedenfor hårfestet). Det er helt tynt dette håret i panna, men det kan faktisk bli ganske langt. Måten jeg merka det på, var at det faktisk hang ned i ene øyet mitt, og når jeg dro det bort, så satt det faktisk fast i panna mi:o\

Så bruker jeg hårfjerningskrem på baksiden av lårene (har mye mørkt hår der. Det er helt mykt, men det vises godt, så derfor tar jeg det bort, særlig på sommeren). Ja, også hender det at jeg tar bort hårene jeg har på stortærne (skrives det slik? altså tå i flertall:) ).

Å så har det hendt at jeg har stussa et par nesehår. Jeg har også noen mørke hår på overleppen, men jeg er så redd for at de skal vokse stive ut igjen slik at jeg får bart, at jeg aldri har prøvd å fjerne dem :( De er ikke så veldig sjenerende da, men de plager meg..

Døh.

Hårstrå er alle sammen laget av dødt materiale (kitin), og hårsekken som lager dem vet ikke at håret den fostrer blir klippet. Håret har ingen sirkulasjon eller kontakt med kroppen.

Du får ikke fler eller færre hår av å klippe dem. No way.

Du forveksler dem kanskje med en trestamme eller en blomsterstilk, men det er far away, not in sight.

Sorry mam.

amerikafareren
Skrevet

De mest plagsomme hårene for meg er de som vokser på haka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...