Prozak Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg visste ikke at det var vanlig at kvinner har såpass mye hår der at det må fjernes. Var det en mer presis formulering? Når det er sagt, er vel de fleste av oss litt dunete over hele korpusen. Mer eller mindre. Joda. Men nå vet jeg ikke hvor _vanlig_ det er heller, selv om det forekommer. ".............................................." 0 Siter
Babette Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Joda. Men nå vet jeg ikke hvor _vanlig_ det er heller, selv om det forekommer. ".............................................." Det var nettopp det jeg stusset på. Har aldri hørt om det før. 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Det var nettopp det jeg stusset på. Har aldri hørt om det før. Sannsynligvis fordi de fleste som evt. oppdager at de har det, ikke snakker så høyt om det :-) "............................................." 0 Siter
Atene Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Sannsynligvis fordi de fleste som evt. oppdager at de har det, ikke snakker så høyt om det :-) "............................................." I tillegg er det ikke så lett å oppdage heller. Når så du sist på baksiden av lårene dine? 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 I tillegg er det ikke så lett å oppdage heller. Når så du sist på baksiden av lårene dine? Jeg regner med at jeg har masse hår der også, så jeg har aldri sett etter :-) "............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 *Fnis* Det har vi! Det er ikke jeg som har flystripe... ;o) Mitt nick burde kanskje være "Under dusken"? :-D Det aller beste er jo helt klar/fri landingsbane :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest Ganske hårløs Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 "Har hår på hodet også da!" Hvorfor har du det? Hvis du ikke liker hår, så bør du vel fjerne håret oppå hodet også? Liker det jeg da, er kjempefornøyd med min frisyre. Kort og sporty, blond med lyse striper. 0 Siter
Gjest nyssen Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Liker det jeg da, er kjempefornøyd med min frisyre. Kort og sporty, blond med lyse striper. Spørsmålet var HVORFOR du ikke barberer oppå hodet, siden du tydeligvis ikke liker hår forøvrig på kroppen? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Spørsmålet var HVORFOR du ikke barberer oppå hodet, siden du tydeligvis ikke liker hår forøvrig på kroppen? Fordi hun skal slippe å fryse på hodet, vel!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Det aller beste er jo helt klar/fri landingsbane :-) "..........................................." Her er dusken overhode ikke veien for landingen! ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Her er dusken overhode ikke veien for landingen! ;o) :-) "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Spørsmålet var HVORFOR du ikke barberer oppå hodet, siden du tydeligvis ikke liker hår forøvrig på kroppen? Fordi kroppshår og hodehår er to forskjellige ting. Både med tanke på det praktiske, og at det er forskjellige typer hår. "............................................." 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Leggene shaves og øyenbrynene nappes jevnlig. Bikinilinja friseres hver gang jeg er i dusjen. - Har du forresten lagt merke til at veldig mange har føflekk på øret? føflekk på øret? Hva vil det si da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Det var nettopp det jeg stusset på. Har aldri hørt om det før. Har ikke akkurat pels på baksiden av lårene da, men de få hårene som er der er helt mørke og veldig synlige mot skummetmelkhvit hud så derfor fjerner jeg dem. ) 0 Siter
Gjest nyssen Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Fordi hun skal slippe å fryse på hodet, vel!! Skallede menn fryser ikke mer på hodet enn folk med hår? 0 Siter
Gjest nyssen Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Fordi kroppshår og hodehår er to forskjellige ting. Både med tanke på det praktiske, og at det er forskjellige typer hår. "............................................." Javel....og den intetsigemde forklaringen skal liksom feie all tvil til side? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Skallede menn fryser ikke mer på hodet enn folk med hår? Gjør de ikke? *forundret* 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Javel....og den intetsigemde forklaringen skal liksom feie all tvil til side? Den "tvilen" (hva det nå enn er du "tviler" på) du forsøker å skape, og så lage kverulerende tull av, gir jeg selvsagt beng i ".............................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg barberer under armene, leggene og bikinilinja (tar da litt nedover på innsiden av låret også), iblant intimbarbering. I tillegg napper jeg et par hår rundt brystvortene, to skjeggtuster som jeg har på hver side under haka, øyenbrynene + et hår som kommer ut et lite stykke ned i panna mi (altså litt nedenfor hårfestet). Det er helt tynt dette håret i panna, men det kan faktisk bli ganske langt. Måten jeg merka det på, var at det faktisk hang ned i ene øyet mitt, og når jeg dro det bort, så satt det faktisk fast i panna mi:o\ Så bruker jeg hårfjerningskrem på baksiden av lårene (har mye mørkt hår der. Det er helt mykt, men det vises godt, så derfor tar jeg det bort, særlig på sommeren). Ja, også hender det at jeg tar bort hårene jeg har på stortærne (skrives det slik? altså tå i flertall:) ). Å så har det hendt at jeg har stussa et par nesehår. Jeg har også noen mørke hår på overleppen, men jeg er så redd for at de skal vokse stive ut igjen slik at jeg får bart, at jeg aldri har prøvd å fjerne dem De er ikke så veldig sjenerende da, men de plager meg.. Døh. Hårstrå er alle sammen laget av dødt materiale (kitin), og hårsekken som lager dem vet ikke at håret den fostrer blir klippet. Håret har ingen sirkulasjon eller kontakt med kroppen. Du får ikke fler eller færre hår av å klippe dem. No way. Du forveksler dem kanskje med en trestamme eller en blomsterstilk, men det er far away, not in sight. Sorry mam. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 De mest plagsomme hårene for meg er de som vokser på haka. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.