Gå til innhold

Det var liksom ikke det jeg trodde ville skje...

Anbefalte innlegg

Gjest gladgutt18

Hei alle!

Vel - etter år med lengting og drømming om hvordan sex skulle være var altså dagen kommet for min seksuelle debut i går! Jeg har en utrolig deilig kjæreste som vanligvis tenner meg helt bare hun tar meg på låret! Men hva skjedde da vi lå der? Jo - ikke pokker om jeg fikk stå.. Antydninger, men stort sett lå den helt stille... Litt småflaut selvfølgelig, selv om "nervøsitet" og "første gangen" er gode unnskyldninger forsåvidt.. Men uansett; er dette fordi jeg stresser og er nervøs, og er det isåfall noen som har noen "tips" for å få litt mer fart i sakene neste gang? :)

Fortsetter under...

samme skjedde med meg den første ganga.. er jo bare den gode gamle prestasjons angsten.. ei hore den der=) skjer faktisk noen ganger fremdeles.. Få hu til og suge deg før dere begynner så skal du se d blir fart i sakene=) eneste er at d er jo så sinnsykt godt at det er jo ikke altid en er så jævla utholden etterpå.. men litt må en ofre.

Gjest også18

hehe, det der hørtes kjent ut for meg og.

Når jeg debuterte 16 år gammel, gjorde jeg det i fylla og det gikk helt fint.. Lå med samme dama 2 dager senere også helt uten problemer. Ble aldri sammen med den dama. MEN,så 4-5 mnd senere ble jeg sammen med ei ny dame og var himmelsk forelska i henne. Etter 1 måneds tid skulle vi ha sex, og ikke faen om jeg fikk den opp.. hjerta banket som bare det. Så jeg er 100% på at det var prestasjons angst og det der..

Hu sugde meg flere ganger da, det gikk helt fint. Men sex gikk ikke. Når jeg skulle settepå kondomen, eller ta'n inn i henne så ble den slapp, huff;) ...Det som er litt synd er at det ble slutt før jeg ble kvitt angsten. Så nå sitter jeg her og er dritnærvøs for neste gang. Det samme kommer sikkert til å skje da.. Men men, den tid, den sorg.. Får ta det med et smil:) (skal ikke legge skjul på at dette sliter litt da)

Det ordner seg sikkert for oss!!

/mvh

Er ikke så lurt å planlegge alt ... skjer det, så skjer det - og skjer det ikke så er ikke det så farlig. Prøv å ikke ha så store forhåpninger til at NÅ skal det skje - dette er faktisk ingenting å stresse med - kos dere og ha det gøy og vær trygge og plutselig så skal du se så er den inne :-)

Når jeg debuterte 16 år gammel, gjorde jeg det i fylla og det gikk helt fint.. Lå med samme dama 2 dager senere også helt uten problemer. Ble aldri sammen med den dama. MEN,så 4-5 mnd senere ble jeg sammen med ei ny dame og var himmelsk forelska i henne. Etter 1 måneds tid skulle vi ha sex, og ikke faen om jeg fikk den opp.. hjerta banket som bare det. Så jeg er 100% på at det var prestasjons angst og det der..

Hu sugde meg flere ganger da, det gikk helt fint. Men sex gikk ikke. Når jeg skulle settepå kondomen, eller ta'n inn i henne så ble den slapp, huff;) ...Det som er litt synd er at det ble slutt før jeg ble kvitt angsten. Så nå sitter jeg her og er dritnærvøs for neste gang. Det samme kommer sikkert til å skje da.. Men men, den tid, den sorg.. Får ta det med et smil:) (skal ikke legge skjul på at dette sliter litt da)

/mvh

Du er nok forelsket denne gangen og da blir det på en annen måte. Ta det med ro. Er hun glad i deg går dette seg til og dere vil få det helt deilig, tro meg.

Du kan jo forklare henne din (hetta) også, tror det vil lette endel på trykket. Damer syntes sånt er søtt. Du MÅ ikke gi inntrykk av å være verdensmester.

:-)

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

La deg hisse opp av jenta. Du kan være passiv, la henne stimulere dine kjønnsorganer, for eks. at hun slikker deg på pungen, suger din penis, og så lar du henne sette seg skrevs over deg, gjerne at hun sitter med ryggen mot deg, slik at du kan se hvordan penis forsvinner liksom inn i hennes rompesprekk, men inn i skjeden.

Da kan du kose deg med å se på hoftene og rompa hennes, ta henne på brystene, la henne bevege seg, kjenne at du kommer dypt inn i henne. Ikke tenk på at du skal jobbe, bare la henne være den aktive. Du skal bare nyte og kose deg.

Lykke til.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

/mvh

Det er helt typisk, den reaksjonen du har fått, slik du beskriver situasjonen med prestasjonsangst.

En slik angst har tendens til å forsterkes når man er forelsket, for da gjelder det ekstra mye, i motsetning til når det bare en for hyggens skyld, one night stand, som det heter.

Jeg holdt på å si, prøvd deg kanskje med en jente du liker men ikke akkurat er forelsket i. Så snart du har fått det til et par ganger er sannsynligvis prestasjonsangsten over. Det skal ikke mye til, begge veier, hverken at angsten kommer, eller at den slipper taket når du har fått det til noen ganger og er blitt trygg på deg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...