Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har leid lokale til dåp og der er serviset helt greit, men de har ikke stetteglass.

Kun ordinære kjøkkenglass (melkeglass).

Er dette teit på et dåpsbord??? Vi skal ha koldtbord.

Gjest helt ok til brus
Skrevet

Kommer jo an på hva som serveres av drikke. Skal dere ha farris og brus, er det vel greit med de glassene som er der. (Til øl eller vin ville jeg hatt andre glass. Feks kjøpt billig på IKEA, hvis du eller noen av gjestene bor ved en IKEA).

Gjest hører ikke hjemme der
Skrevet

Kommer jo an på hva som serveres av drikke. Skal dere ha farris og brus, er det vel greit med de glassene som er der. (Til øl eller vin ville jeg hatt andre glass. Feks kjøpt billig på IKEA, hvis du eller noen av gjestene bor ved en IKEA).

Øl og vin i barnedåp ......

Skrevet

nei, nei, nei.....vi skal ikke ha alkohol altså.

Men fine glass til alkoholfritt?

Gjest koste oss vi
Skrevet

For det første spørres det ikke om det og for det andre hadde vi vin i en dåp, det var vel to glass til hver som vi nesten bare nippet i til deilig mat. Forskjel på det og et rotbløyte!

Går an å kjøre stil og ha drikkekultur.

Gjest typisk norsk
Skrevet

Åh? Hvorfor ikke?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Vi hadde øl til maten for de som ville ha det vi, ikke noe problem det vel?

Ble ikke noe fuktig party for det. Går an å kose seg med et glass da!

Skrevet

Tror ikke jeg hadde gjort noe med det, hvis ikke glassene er "slitte". (sånne riper etter oppvask)

Hvis glassene ser ok ut er det enlelt å bruke dem istedenfor å bringe med seg egne. De vil nok ikke skjemme ut bordet, men jeg skjønner godt hva du mener :-)

Lykke til med dåpen. Vi skal også i dåp, førstkommende søndag! Gleder meg!!

Skrevet

Ikke tenk på det, det er nok av ting å ordne før en barnedåp.

Kjøkkenglass passer godt til både brus, mineralvann og alkoholfritt øl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...