Gå til innhold

Innreise i USA

Anbefalte innlegg

Gjest Klompusine
Skrevet

Jeg og min mann vurderer å søke på en stilling i Sjømannskirken. Men min mann har hatt en 21 dagers fengselsdom pga å ha brutt veitrafikkloven og hatt falske skilter på bilen (to forskjellig anledninger).

Vil vi ha noen mulighet for å komme inn i USA, eller kan vi like godt droppe hele søknaden?

Skrevet

Det tror jeg er et spørsmål som du bør stille den amerikanske ambasaden.

Gjest roundup
Skrevet

Virker ikke som en tvers gjennom solid og ærlig kar nei.

Har man en så lettsindig omgang med ærlighet og redelighet, så tror jeg det er vanskelig å komme inn.

Skrevet

Jeg tror ikke sånne småting er et problem. Men IKKE LYV OM DET I VISUMSØKNADEN!!!

Jeg var i USA i skolesammenheng for noen år siden (etter 11/9-2001). Da var det en av elevene som ikke fikk invilget visumsøknaden sin fordi han en gang hadde stjålet en bil. Han sa visstnok i søknaden at han ikke hadde noe rulleblad, men de fant det ut allikevel, så... Vi fikk vite at hvis han ikke hadde løyet, hadde de sluppet ham inn.

Gjest Nillo
Skrevet

Tror nok kirken har større problemer med å ansette en som for kort tid siden har stjålet og løyet, enn han har med å slippe inn i USA. Selv om det også kan bli et problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...