Gå til innhold

La deg fortrylle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir absolutt ikke fortryllet av henne.

KLarer ikke denne jenta, hun er pen og alt det der, men det hjelper ikke, har ikke sansen for henne.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Uff nei, hun var så sukkersøt i fremtoning at jeg fikk en emmen smak i munnen!

Skrevet

Hun gjør seg helt sikket bra på bilder, for hun er en flott og vakker jente.

Men fremføringen av denne låta ble i "deiligste og søteste" laget for meg.....

Gjest LucySky
Skrevet

Den sangen har jeg hørt mange ganger på radio og etterhvert har jeg begynt å synes at den er veldig søt.

Men jeg skulle ikke ha sett den dama!

*angre at jeg klikket på linken*

Skrevet

Jeg syns sangen er veldig fin, men jeg likte ikke videoen jeg heller. Sukkersøtt som mange sier, men det verste var at det virket så iscenesatt og kunstig.

Gjest Litt ung enda...
Skrevet

Om 10 år når hun er kvitt hvalpefettet og fått litt karakter i ansiktet så ja, definitivt :)

Gjest Mom33
Skrevet

Det der var jo bare såååå innøvd deilig at det ble for mye...

Skrevet

Å huff. Det der ble litt i overkant deilig for meg.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Den sangen har jeg hørt mange ganger på radio og etterhvert har jeg begynt å synes at den er veldig søt.

Men jeg skulle ikke ha sett den dama!

*angre at jeg klikket på linken*

Jeg skjønner hva du mener. Jeg prøvde nå å kjøre videoen i bakgrunnen uten bilde, for å prøve å finne ut om jeg likte sangen.

Men jeg klarer ikke å la være å se for meg jenta, så da virker sangen elendig også.

Gjest fairys
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Jeg prøvde nå å kjøre videoen i bakgrunnen uten bilde, for å prøve å finne ut om jeg likte sangen.

Men jeg klarer ikke å la være å se for meg jenta, så da virker sangen elendig også.

Hva er det som er så forferdelig da? Misunnelige eller?

I teater og skuespill overdriver man jo litt mer enn ellers, likeledes også i en musikkvideo.

Jeg synes denne jenta er fortryllende vakker. Hun kunne vært en vakker alv med vinger i en eventyrfilm...

Det er noe gudommelig og keiserinne-aktig over henne synes jeg. De er jo litt overjordiske og ikke helt som os. I denne videoen er hun overjordisk fortryllende. Ser jo at hun gjør seg til, men jeg synes det er flott!

Skrevet

I teater og skuespill overdriver man jo litt mer enn ellers, likeledes også i en musikkvideo.

Jeg synes denne jenta er fortryllende vakker. Hun kunne vært en vakker alv med vinger i en eventyrfilm...

Det er noe gudommelig og keiserinne-aktig over henne synes jeg. De er jo litt overjordiske og ikke helt som os. I denne videoen er hun overjordisk fortryllende. Ser jo at hun gjør seg til, men jeg synes det er flott!

Så alle som er uenige med deg er misunnelige???

Hvorfor ikke bare innse at folk har ulik smak.

Gjest kattrin
Skrevet

En kvinne kan vel ha en negativ mening om en annen kvinne uten å være misunnelig. Syns det virker litt diskriminerende mot kvinner å alltid påstå de må være misunnelige og sjalu om de ikke lar seg fortrylle av akkurat det du selv gjør.

Jeg syns idol-Tone er helt ordinær, med en søt stemme, som jeg ikke gidder høre på, men respekterer at andre syns hun er kjempepen :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

"Hva er det som er så forferdelig da? Misunnelige eller?"

Det kunne jeg jo ha vært, jeg er langt i fra så pen som henne. Men jeg liker faktisk å hvile øynene mine på pene/vakre jenter uten å sammenligne meg med dem.

Så det er nok ikke det det går i. Jeg syns at Shaina Twain utrolig vakker. Men jeg digger sangene og videoene hennes uten et snav av sjalusi :-)

Denne jenta di er ikke guddommelig, hun er bare utrolig tilgjordt.

Skrevet

"Hva er det som er så forferdelig da? Misunnelige eller?"

Det kunne jeg jo ha vært, jeg er langt i fra så pen som henne. Men jeg liker faktisk å hvile øynene mine på pene/vakre jenter uten å sammenligne meg med dem.

Så det er nok ikke det det går i. Jeg syns at Shaina Twain utrolig vakker. Men jeg digger sangene og videoene hennes uten et snav av sjalusi :-)

Denne jenta di er ikke guddommelig, hun er bare utrolig tilgjordt.

Jeg synes hun er både vakker og tilgjort. Aldeles nydelig er hun, men folkene rundt henne overdriver virkemidlene, slik at det hele framstår som altfor dukkesøtt. Søtt er godt, men det smaker ikke godt med en hel kg sukker i en liten kakebit.

Alt med måte!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg synes hun er både vakker og tilgjort. Aldeles nydelig er hun, men folkene rundt henne overdriver virkemidlene, slik at det hele framstår som altfor dukkesøtt. Søtt er godt, men det smaker ikke godt med en hel kg sukker i en liten kakebit.

Alt med måte!

Jeg er ikke oppdatert forstår jeg. Er denne jenta kjent og med profesjonelle personer rundt seg altså?

På meg virket videoen veldig amatørmessig, så da jeg leste trådstarten, trodde jeg dette bare var en prøvevideo h*n ville teste ut på dolerne.

Skrevet

En kvinne kan vel ha en negativ mening om en annen kvinne uten å være misunnelig. Syns det virker litt diskriminerende mot kvinner å alltid påstå de må være misunnelige og sjalu om de ikke lar seg fortrylle av akkurat det du selv gjør.

Jeg syns idol-Tone er helt ordinær, med en søt stemme, som jeg ikke gidder høre på, men respekterer at andre syns hun er kjempepen :-)

Selvsagt kan ikke en kvinne tenke eller si noe negativt om en annen kvinne uten at det ligger misunnelse bak. Like godt at du lærer deg det først som sist;-)

Skrevet

Jeg er ikke oppdatert forstår jeg. Er denne jenta kjent og med profesjonelle personer rundt seg altså?

På meg virket videoen veldig amatørmessig, så da jeg leste trådstarten, trodde jeg dette bare var en prøvevideo h*n ville teste ut på dolerne.

Det er jo selveste Idol-Tone. Erru helt fjern, eller? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...