Gå til innhold

La deg fortrylle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke oppdatert forstår jeg. Er denne jenta kjent og med profesjonelle personer rundt seg altså?

På meg virket videoen veldig amatørmessig, så da jeg leste trådstarten, trodde jeg dette bare var en prøvevideo h*n ville teste ut på dolerne.

Ja, er det ikke Tone Damli Aaberge det er snakk om? Hun kom på 2. plass i fjorårets idol, og har profesjonelle folk rundt seg. (Sandra fra første runde ble også sukret så det holdt.)

Og Tone har faktisk slått atskillig mere gjennom (bl.a. solgt flere plater) enn Jorun som vant.

Men de glanser henne veldig til.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det er jo selveste Idol-Tone. Erru helt fjern, eller? ;-)

Da er jeg unnskyldt!

Jeg ser ikke på idol :-)

Skrevet

Da er jeg unnskyldt!

Kremt. Leser du ikke Dagbladet og VG eller ukeblader heller?

Skrevet

Jeg er ikke oppdatert forstår jeg. Er denne jenta kjent og med profesjonelle personer rundt seg altså?

På meg virket videoen veldig amatørmessig, så da jeg leste trådstarten, trodde jeg dette bare var en prøvevideo h*n ville teste ut på dolerne.

Samme her, trodde det var venner av innskriver som hadde laget hjemmevideo.

Skrevet

Da er jeg unnskyldt!

Så det finnes altså folk som ikke ser på Idol! *sjokka* Jeg trodde det bare var noe de sa for å gjøre seg interessante, hehe.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja, er det ikke Tone Damli Aaberge det er snakk om? Hun kom på 2. plass i fjorårets idol, og har profesjonelle folk rundt seg. (Sandra fra første runde ble også sukret så det holdt.)

Og Tone har faktisk slått atskillig mere gjennom (bl.a. solgt flere plater) enn Jorun som vant.

Men de glanser henne veldig til.

Som jeg skrev til tonie, så ser jeg ikke på idol. Jeg har likevel ikke kunnet unngå å få med meg hvem Sandra og Kurt er.

Men siden dette er en Idol-vinner, er det jo utrolig skuffende at de ikke klarer å ta bedre vare på henne. Litt av konseptet med Idol er vel nettopp å hjelpe frem stjernene?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Samme her, trodde det var venner av innskriver som hadde laget hjemmevideo.

Bra det er flere som oppfattet det på den måten!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Så det finnes altså folk som ikke ser på Idol! *sjokka* Jeg trodde det bare var noe de sa for å gjøre seg interessante, hehe.

"Jeg trodde det bare var noe de sa for å gjøre seg interessante, hehe."

Det skulle nå være kraftig bevist, eller hva :-)

men jeg bruker heller ikke å skrike opp om "hva, ser dere på den møkka", eller noe sånt, jeg bare hopper pent over Idol-tråder og er taus i diskusjoner om Idol.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Kremt. Leser du ikke Dagbladet og VG eller ukeblader heller?

Ukeblader leser jeg så godt som aldri. De bare blar jeg i hos frisøren og på legekontoret.

Dagbladet og VG leser jeg, for det meste på nettet. Men siden jeg ikke er interessert i Idol, så hopper jeg naturlig nok over artiklene om det også.

Skrevet

Hun er alt for tilgjort i videoen. Liker henne bedre naturlig

Skrevet

Som jeg skrev til tonie, så ser jeg ikke på idol. Jeg har likevel ikke kunnet unngå å få med meg hvem Sandra og Kurt er.

Men siden dette er en Idol-vinner, er det jo utrolig skuffende at de ikke klarer å ta bedre vare på henne. Litt av konseptet med Idol er vel nettopp å hjelpe frem stjernene?

Hun vant ikke, ble nr. 2.

Man kan nok aldri garantere at "idoler" blir stjerner, uansett hvor godt apparatet rundt dem er. De må ha talent, egenart og massevis av det lille ekstra, og de må ha appell.

Foreløpig er det kun Kurt som har lykkes.

Gjest såådeilig
Skrevet

Jeg rødmet på hennes vegne. Huff!

Skrevet

Det skal mye til, men av og til blir det rett og slett too much med tilgjort deilighet. Så også her. Jeg synes det er litt unfair å bråmodne ei bondetuppe fra Sogndal på denne måten, selv om hun sikkert må være med på de premisser som gjelder i bransjen.

Men for all del; Hun er jo bare ungjenta enda, så om noen år og med mer erfaring kan denne Tone bli riktig så eh.. bra.

Mrs. Wallace
Skrevet

Hva er det som er så forferdelig da? Misunnelige eller?

I teater og skuespill overdriver man jo litt mer enn ellers, likeledes også i en musikkvideo.

Jeg synes denne jenta er fortryllende vakker. Hun kunne vært en vakker alv med vinger i en eventyrfilm...

Det er noe gudommelig og keiserinne-aktig over henne synes jeg. De er jo litt overjordiske og ikke helt som os. I denne videoen er hun overjordisk fortryllende. Ser jo at hun gjør seg til, men jeg synes det er flott!

Guddommelig og keiserinneaktig?

Hahahaha! Hvor gammel er du egentlig?

Skrevet

Hos oss er det kjæresten min som ser på Idol! Jeg holder bare kjeft om at det har begynt på tv og håper han ikke husker det før programmet er ferdig... ;o)

Gjest printa
Skrevet

Den vrikkinga hennes kan jeg dy meg for.

Har sett videoen før, og syns jenta og regien er skikkelig fæl.

¤ Skara ¤
Skrevet

Syns hun er kjempe søt, kunne godt tenkt meg hennes utseende jeg!!!!

Er selv helt blond, men vurderer sterkt å bli mørk gitt:))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...