Gå til innhold

skal denne mannen tolkes?

Anbefalte innlegg

Gjest lilleputt83
Skrevet

Han er verdens beste mann, og jeg er forelsket. Men han er så underlig... Jeg vet ikke om han er interessert, det er det jeg er så usikker på. For signalene er så mange og forskjellige. På den ene siden virker han totalt uinteressert. Vi er i nærheten av hverandre, og alt ligger til rette for at vi kan prate og bli bedre kjent, men da gjemmer han seg bak en bok etc og det ser ikke ut til at han enser at jeg er der. Noen ganger når vi feks går forbi meg, kan han se en helt annen vei, som om han overser meg. Han gir meg aldri komplimenter. Jeg vet at jeg er flott, og til og med når jeg har hatt på meg kjole og er skikkelig pynta, kommenterer han ikke noe som helst ved mitt utseende.

På den andre siden, føler jeg at han titter mye på meg på avstand. Plutselig kan han komme bort og gjøre litt rare ting, som å kile meg på magen og ta på tåen min. (?)

Jeg blir så forvirra av dette. Vi har liksom hatt så mange anledninger til å bli bedre kjent, men så stikker han av. Vet ikke hvordan jeg skal tolke dette. Skal jeg i det hele tatt tolke? Menn skal da ikke tolkes...har jeg hørt..de skal jo være så rett fram. Jeg har lyst å ta initativ, men da må jeg være litt mer sikker på hva han tenker om meg. Det blir for dumt å gå for noe når ting er så usikkert...

Skrevet

Kanskje han er like usikker på deg og håper at du skal ta initativet?

Kanskje er disse små tingene han gjør med deg et forsøk på å få frem en rekasjon hos deg?

Mulig han er sjenert og oppfører seg slik han gjør?

Forsøk å si ting rett ut og hva du føler, spør direkte hvorfor han er slik han er og si at du er interessert i han, men at du ikke vet hvor du har han.

Skrevet

Jeg synes det kan virke som om han er sjenert og enda mer usikker på deg enn du er på han.

Men slike ting er ikke lett å vite, så du får bare "prøve deg frem".

Lykke til:-)

Skrevet

Han høres ikke ut til å være så overvettes interessert akkurat...

Skrevet

Hvis dette er en voksen mann, kan du ikke regne med så mye mer fra den kanten.

Skrevet

Tror han er litt sjenert og kanskje litt usikker?

Gjest lilleputt83
Skrevet

Hvis dette er en voksen mann, kan du ikke regne med så mye mer fra den kanten.

han blir 23

Skrevet

han blir 23

Da er han nok interessert, men fryktelig sjenert og klønete. Høres litt sjarmerende ut :-)

Du kan ta initiativet på en hyggelig måte. Det er bedre med et avslag enn å gruble på hva dette er for noe.

Gjest lilleputt83
Skrevet

Kile deg på tåen???

Ja, faktisk... :-) Egentlig utrolig sjarmerende synes jeg da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...