Gå til innhold

Er jeg banslig eller...

Anbefalte innlegg

Isolert sett synes jeg det virker barnslig å reagere på dette. Jeg ville antagelig besvimt hvis min mann kjøpte blomster helt av seg selv uten noen spesiell anledning. Jeg har vel fått blomster av han til sammen 5 ganger på de 15 årene vi har vært sammen.

Men hvis du aldri får positiv oppmerksomhet fra han, er det jo rimelig at du er litt lei deg. F.eks. ville jeg også blitt litt skuffet hvis han glemte bursdagen min. Hva gjør du for han da?

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kaffepiken

7

• morsan

4

• Lillemus

3

• sugarpop

3

Mannen min skjønner ikke pointet med blomster. "Dem visner jo på under ei uke likavel!?" *mannfolk*

I min familie gir alle blomster til alle bursdager, så derfor har jeg ikke noe spesielt forhold til at blomster skal være toppen av romantikk.

Blomster er romantisk ok, men ikke ti-på-topp, lissom :-)

Gjest togli

I min familie gir alle blomster til alle bursdager, så derfor har jeg ikke noe spesielt forhold til at blomster skal være toppen av romantikk.

Blomster er romantisk ok, men ikke ti-på-topp, lissom :-)

Neida, sant nok, men for meg som sjelden får blomster er det koselig når det dukker opp en bukett sånn ca hvert fjerde år ;-)

Annonse

Jeg synes ikke du er barnslig.

Jeg ville heller brukt uttrykket sår. Alle trenger vi oppmerksomhet, men vi har forskjellige måter å vise det på. Og vi har forskjellige måter å ønske det på.

Det kan jo være han kjøpte blomstene til "huset", men jeg syns han kunne gitt dem til deg, jeg da. Han virker jo heller ikke som typen som kjøper tulipaner for å pynte stua hver fredag heller, for å si det sånn. Så da ble det vel ekstra sårt når han først kjøpte blomstene.

Dersom det skulle skje igjen kunne du kanskje gjøre det du ønsker av han; å være overstrømmende glad for at han kjøpte blomster og gi han et fuktig kyss med virkelig smell i ;o)

Og for å gå foran med et godt eksemepel kan du jo om en stund kjøpe en koselig bukett til han og gjemme den på ryggen og overrekke blomstene slik du ønsker han skal gjøre. Men han er kanskje ikke typen?

Jeg skjønner hvertfall at jeg er usigelig heldig, for mannen min gir stadig og vet ikke hva godt han kan gjøre for meg.

Det er de små tingene som teller.

Mannen min skjønner ikke pointet med blomster. "Dem visner jo på under ei uke likavel!?" *mannfolk*

Fornuftig mann du har :) Jeg synes det er synd med blomstene som bare visner og dør, derfor kjøper samboer potteplanter til meg i stedet. Mye mer romantisk, synes jeg :)

Hehe, kanskje han er typen til å komme med en potteplante han da ;o) Eller i verste fall en plastplante - men da bør vel den dertil hørende kjærlighetserklæringen være av høy kvalitet skal det bli verdsatt?? ;o)

Gjest togli

Hehe, kanskje han er typen til å komme med en potteplante han da ;o) Eller i verste fall en plastplante - men da bør vel den dertil hørende kjærlighetserklæringen være av høy kvalitet skal det bli verdsatt?? ;o)

Nei, han er til tider et surrehue, så han kjøper sjelden noe til meg. Men ellers er han en knakandes kjekk kar som viser sin kjærlighet ved at han vil kooose og nusse flere ganger hver dag. Jeg skal være fornøyd med det :-)

Nei, han er til tider et surrehue, så han kjøper sjelden noe til meg. Men ellers er han en knakandes kjekk kar som viser sin kjærlighet ved at han vil kooose og nusse flere ganger hver dag. Jeg skal være fornøyd med det :-)

Kos og nuss er bedre enn blomster, det syns jeg også! Blomstene kan jeg faktisk kjøpe selv. Da får jeg de blomstene jeg vil ha også :o)

Har brent meg på det med blomster en gang. Det var brudebuketten, og den overlot jeg til ham å ordne. Jeg befant meg i en slags før-bryllupsk tilstand der det virket romantisk og fint at han skulle gjøre dette. Vel, det viste seg at smaken er forskjellig(!) og jeg lærte at store jenter godt kan kjøpe blomstene selv..

Gjest Settlers

Kos og nuss er bedre enn blomster, det syns jeg også! Blomstene kan jeg faktisk kjøpe selv. Da får jeg de blomstene jeg vil ha også :o)

Har brent meg på det med blomster en gang. Det var brudebuketten, og den overlot jeg til ham å ordne. Jeg befant meg i en slags før-bryllupsk tilstand der det virket romantisk og fint at han skulle gjøre dette. Vel, det viste seg at smaken er forskjellig(!) og jeg lærte at store jenter godt kan kjøpe blomstene selv..

"Det var brudebuketten, og den overlot jeg til ham å ordne."

Dæsken, det var modig gjort det!

Annonse

Gjest togli

Da må du jammen ha vært i en rar tilstand, ja *ler*

Jeg hadde garantert ikke tiltrodd mannen min en sånn oppgave ;-)

Gjest Ulvinnen

Jeg overlot også brudebuketten til min mann.

Han var veldig flink, jeg fikk en nydelig bukett som passet veldig godt til kjolen, og med mine favorittblomster :-)

Jeg overlot også brudebuketten til min mann.

Han var veldig flink, jeg fikk en nydelig bukett som passet veldig godt til kjolen, og med mine favorittblomster :-)

Så bra at det ble vellykket! Jeg hadde gitt litt instrukser også, om sånn ca hvordan jeg ønsket den, men det ble altså noe helt annet.. Jaja, jeg syns egentlig det er et artig minne. Sånn i etterkant :o)

Gjest Ulvinnen

Så bra at det ble vellykket! Jeg hadde gitt litt instrukser også, om sånn ca hvordan jeg ønsket den, men det ble altså noe helt annet.. Jaja, jeg syns egentlig det er et artig minne. Sånn i etterkant :o)

Jeg kan ikke huske om jeg ga noen instrukser, tror nesten ikke det, for jeg husker at jeg ble så gledelig overrsaket over at han hadde klart å velge yndlingsblomstene mine :-)

Så forventnigene mine var nok ikke høye i utgangspunktet.

Gjest stoneman

Tror du vedkommende lever i et forhold?

Neida :-)

Og det er morsomt med h*n noen få linjer.

Men det er lett å avsløre at h*n bruker flere nick og innlogginger.

Er like forbanna sta hver gang, og kommer med uttrykket

"Hæ? Jeg....." osv. i flere av dem.

Har ganske god hukommelse :-) og driver med analyse og tekstbehandling. Blir litt irritert av spamming av forum, men h*n har det vel ikke noe greit, da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...