Gå til innhold

Høyskole og alder - bare litt nysgjerrig

Anbefalte innlegg

Gjest alt hva man kan lurer på gitt
Skrevet

vurderer å begynne på høyskole - er 30 år. Er det mange som går på høyskole og ikke er i 20 årene men eldre?

Eller blir man mammaen i klassen.. hehe..

Skrevet

I min "klasse" varierer alderen fra 19-20 år til oppi 50 årene. Hovedvekten ligger fra midten av 20 til oppi 30 åra. De plassene jeg har studert har det alltid vært stor variasjon i alderen.

Skrevet

Man kan studere til man blir pensjonist, og det er da også flere som gjør. Ingen grunn til bekymring. Tut og kjør.

Gjest togli
Skrevet

Jeg begynte på høyskole når jeg var 20 år gammel. Mange i min klasse var i tredveåra. Vi hadde også folk som var enda eldre (40-50). Go for it!

Skrevet

Jeg går på Høgskole, og er langt fra eldst i klassen... jeg blir 31 hvert øyeblikk.

Mary Poppins
Skrevet

På min skole hadde du nok blitt en av de eldste ja, men har ikke inntrykk av at det er sånn andre steder så det er bare å kjøre på. Man kan jo studere til man blir pensjonist :)

Skrevet

Da jeg gikk på høyskole var det en del i alderen 40-50 i alle fall. Hvis det er et studie av 3-4 års varighet så vil jeg tro det er en del voksne studenter blant annet på grunn av attføring. Du vil nok neppe bli den eldste og i hvertfall ikke alene om å være over 30.

Gjest yngst
Skrevet

Jeg går siste året på en bachelorgrad, og jeg (sammen med en til) er yngst - 22 år! De fleste ligger rundt 30 år, men mange er over det også, så jeg føler meg nesten for ung ;)

Gjest helse- og sos.faglig
Skrevet

Jeg er 30 år og blir (forhåpentligvis) ferdigutdannet til våren. Jeg er neste yngst i klassen! Så bare kjør på:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Da jeg gikk på høgskole/universitet, så var det folk som var myye eldre enn deg i klassen min. Og ellers på skolen =)

Skrevet

Jeg er 39 - og _ikke_ eldst :)

Vil tro at snittalderen i klassen min er på 30.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...