Gjest Tungegymnastikk Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hvorfor er det ingen som klarer å lage tyggis som henger sammen lenger? De fleste løser seg opp i småbiter så snart man begynner å tygge... arrgghhh. 0 Siter
Gjest Derfor Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 For at folk skal slutte med denne latterlige tyggingen. Er dere klar over hvor hemmet dere ser ut når dere går rundt og tygger? 0 Siter
Gjest tygger Extra hver dag Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 hmmm det har jeg ikke opplevd .... 0 Siter
Gjest Tungegymnastikk Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 For at folk skal slutte med denne latterlige tyggingen. Er dere klar over hvor hemmet dere ser ut når dere går rundt og tygger? Hemmet ser jeg sikkert ut uansett, så da er det ihvertfall bedre å være hemma uten dårlig ånde, enn med 0 Siter
EllaJo Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Noen tyggiser som V6 og andre jeg ikke husker i farta har jeg opplevd at de ikke henger sammen. Har aldri opplevd det med extra, stimorol m.fl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.