Gjest sarah bernard Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Ser at det er så mange som skriver at de fiser når de er i samme rom som kjæresten. Gjør dere det når barna er i samme rom også? 0 Siter
Babette Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hehe, er du så fisefin at du ikke tør å skrive fising i overskriften? 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hehe, er du så fisefin at du ikke tør å skrive fising i overskriften? "hysj med deg" *dasker deg med håndvesken* 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 ja,men sier unnskyld;) Jøss 8:) 0 Siter
Speak Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Ja. Er det så merkelig. Jeg tror vel at alle mennesker fiser. Eller finnes det noen som er så fisefine at de ikke gjør det. *gapskratter av dagens dårligste ordspill* 0 Siter
Gjest kunden Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Vi konkurrerer om å få fram de som har både lydnivå, varighet, og lukt, som slår den andres. Morer oss mye med det. 0 Siter
Babette Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 "hysj med deg" *dasker deg med håndvesken* Gjenta etter Babette: Pikk, fitte, puling, fis, rap, drit. Denne øvelsen kan du praktisere hundre ganger om dagen. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Gjenta etter Babette: Pikk, fitte, puling, fis, rap, drit. Denne øvelsen kan du praktisere hundre ganger om dagen. Hva hjelper det for å kunne si alle de ordene? Jeg har kunnet det siden eg var rundt tolv (i hvert fall) men jeg syns ikke det hjelper meg. Jeg promper nødig med flere til stede, om det er mannen min er det greit. Aldri barna (voksne), aldri andre. Ikke redd for prompeting/kjønnsting, men liker ikke puleord. Tappar sugen direkt. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Ja. Men vi fiser aldri mens vi spiser, da, litt folkeskikk har vi. Og det handler jo ikke om å ha noen fisekonkurranse, liksom. 0 Siter
Gjest Blondetopp Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Nei, vi fiser ikke. Enten så slipper vi en illieluktende smyger, eller så lar vi det stå til med en skikkelig braker, ala tordenskrall 0 Siter
Babette Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hva hjelper det for å kunne si alle de ordene? Jeg har kunnet det siden eg var rundt tolv (i hvert fall) men jeg syns ikke det hjelper meg. Jeg promper nødig med flere til stede, om det er mannen min er det greit. Aldri barna (voksne), aldri andre. Ikke redd for prompeting/kjønnsting, men liker ikke puleord. Tappar sugen direkt. Det hjelper mot hodepine. 0 Siter
flisa Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Nei, du tuller (?). Hvorfor skulle jg tulle med det? Det er da helt naturlig i en familie? -en uke i campingvogn f.eks ...bare TENK deg. 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Gjenta etter Babette: Pikk, fitte, puling, fis, rap, drit. Denne øvelsen kan du praktisere hundre ganger om dagen. *dunk* Gikk nå i bakken, innen jeg fikk hysjet deg i skammekroken. Du altså, vet hvordan du skal sjokkere nevrotiske frøkener. 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Ja. Er det så merkelig. Jeg tror vel at alle mennesker fiser. Eller finnes det noen som er så fisefine at de ikke gjør det. *gapskratter av dagens dårligste ordspill* Trodde ikke det var vanlig å gjøre det "in public". Dvs. at mannfolk gjør det, ja, men at damene også... foran barna, nei, det trodde jeg ikke forekom. 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Vi konkurrerer om å få fram de som har både lydnivå, varighet, og lukt, som slår den andres. Morer oss mye med det. Hele familien? 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Ja. Men vi fiser aldri mens vi spiser, da, litt folkeskikk har vi. Og det handler jo ikke om å ha noen fisekonkurranse, liksom. Ok, takk for svar. 0 Siter
Babette Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 *dunk* Gikk nå i bakken, innen jeg fikk hysjet deg i skammekroken. Du altså, vet hvordan du skal sjokkere nevrotiske frøkener. Så du har ligget avsvimt fram til nå? Da må jeg forte meg og hente luktesaltet og den store viften. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.