Gjest sarah bernard Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Nei, vi fiser ikke. Enten så slipper vi en illieluktende smyger, eller så lar vi det stå til med en skikkelig braker, ala tordenskrall Ok Pussig at ingen har svart at de _ikke_ gjør det. Enten vil de vel ikke svare på et slikt spørsmål av "prinsipielle grunner" eller så er det særdeles få som _ikke_ fiser med hele familien som vitne... Jaja, jeg har i dag lært at det er vanlig å fise selv når barna hører på. ...tror jeg hadde hatt det bedre med å ikke vite dette ;-/ 0 Siter
Gjest kunden Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hele familien? Jada, vi er spesielt aktive etter søndagsmiddagen. 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Så du har ligget avsvimt fram til nå? Da må jeg forte meg og hente luktesaltet og den store viften. jada, våknet opp i noe som minnet om fosterstilling, her ved siden av stolen... duftesalt, jatakk, fint det 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jada, vi er spesielt aktive etter søndagsmiddagen. tulling Tipper at det er flere som egentlig tuller her, og prøver å få meg til å tro at det er vanlig. hahaha, men da skal jeg si at det lykkes de med 0 Siter
Gjest falaffel Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Ok Pussig at ingen har svart at de _ikke_ gjør det. Enten vil de vel ikke svare på et slikt spørsmål av "prinsipielle grunner" eller så er det særdeles få som _ikke_ fiser med hele familien som vitne... Jaja, jeg har i dag lært at det er vanlig å fise selv når barna hører på. ...tror jeg hadde hatt det bedre med å ikke vite dette ;-/ Vi fiser ikke i samme rom, verken ovenfor hverandre eller barna. Derfor har jeg da heller ikke svart.Skulle det skje et "uhell" sier vi unnskyld. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Da jeg bodde sammen med eksen holdt vi ingenting inne. ;o) Sammen med ungene bryr jeg meg ikke og lar det stå til, men sammen med kjæresten holder jeg igjen og lar det skje lydløst ja. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jøss 8:) Sier unnskyld? Nei nei! Man skylder selvfølgelig villt på ungene! ;o) Som ler seg fordervet:"Neeeei, mamma! Det var deg!" ) 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Sier unnskyld? Nei nei! Man skylder selvfølgelig villt på ungene! ;o) Som ler seg fordervet:"Neeeei, mamma! Det var deg!" ) hehe, ja, det kan jeg tenke meg er moro for ungene - og deg 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Ja! Der er ingen skam å fise! Jeg har sagt til ungene at det er bedre å få ut lufta enn å få vondt i magen. De blir i tillegg opplært til at man skal prøve å fise diskret ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Du sensurerer ordet fis? Herreiminhatt! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Da jeg bodde sammen med eksen holdt vi ingenting inne. ;o) Sammen med ungene bryr jeg meg ikke og lar det stå til, men sammen med kjæresten holder jeg igjen og lar det skje lydløst ja. "men sammen med kjæresten holder jeg igjen og lar det skje lydløst ja." Og så den flausen hvis det viser seg at fisen er _den_ stinkbomba etter at man har sneket den ut. :-D 0 Siter
Gjest pysjpopbaluba Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Du sensurerer ordet fis? Herreiminhatt! hehe... "herre i min hatt" Det får da være måte på til bluferdighet! :-o 0 Siter
Gjest pysjpopbaluba Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Du sensurerer ordet fis? Herreiminhatt! Glemte å si at jeg var enig med deg ang. sensurering av ordet fis.. Det får da være måte på til bluferdighet.. 0 Siter
Gjest Blondetopp Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Da jeg bodde sammen med eksen holdt vi ingenting inne. ;o) Sammen med ungene bryr jeg meg ikke og lar det stå til, men sammen med kjæresten holder jeg igjen og lar det skje lydløst ja. "Sammen med ungene bryr jeg meg ikke og lar det stå til, men sammen med kjæresten holder jeg igjen og lar det skje lydløst ja." Dere har vært sammen i flere måneder nå, så nå kan du trygt slippe en med lyd - og vips så er forholdet "utvidet" ;o) Man har ikke et 100% forhold før man kan fise en "braker"! *haha* 0 Siter
nypa Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 JA. Prøver i det lengste å unngå å fise ved matbordet da. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Nei. Selv om han bare er syv måneder. Luftutslipping skjer på toalettet. Har jeg et uhell, så unnskylder jeg meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 hehe... "herre i min hatt" Det får da være måte på til bluferdighet! :-o Det var visst en i for meget der. 0 Siter
Gjest pysjpopbaluba Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Det var visst en i for meget der. joda, jeg skjønte det. Var bare en litt artig vri på uttrykket. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 "Sammen med ungene bryr jeg meg ikke og lar det stå til, men sammen med kjæresten holder jeg igjen og lar det skje lydløst ja." Dere har vært sammen i flere måneder nå, så nå kan du trygt slippe en med lyd - og vips så er forholdet "utvidet" ;o) Man har ikke et 100% forhold før man kan fise en "braker"! *haha* *Flirer* Noen smålyder slipper vi begge innimellom, så vi er forholdsvis avslappet i hverandres selskap ja. ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 hehe, ja, det kan jeg tenke meg er moro for ungene - og deg Vi er vanvittig barnslige her i heimen! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.