Gå til innhold

Angående f*sing

Anbefalte innlegg

Gjest sarah bernard
Skrevet

Nei, vi fiser ikke. Enten så slipper vi en illieluktende smyger, eller så lar vi det stå til med en skikkelig braker, ala tordenskrall :)

Ok :)

Pussig at ingen har svart at de _ikke_ gjør det. Enten vil de vel ikke svare på et slikt spørsmål av "prinsipielle grunner" eller så er det særdeles få som _ikke_ fiser med hele familien som vitne...

Jaja, jeg har i dag lært at det er vanlig å fise selv når barna hører på.

...tror jeg hadde hatt det bedre med å ikke vite dette ;-/

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Babette

4

• flisa

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest kunden
Skrevet

Hele familien?

Jada, vi er spesielt aktive etter søndagsmiddagen.

Gjest sarah bernard
Skrevet

Så du har ligget avsvimt fram til nå?

Da må jeg forte meg og hente luktesaltet og den store viften.

jada, våknet opp i noe som minnet om fosterstilling, her ved siden av stolen...

duftesalt, jatakk, fint det :)

Gjest sarah bernard
Skrevet

Jada, vi er spesielt aktive etter søndagsmiddagen.

tulling ;)

Tipper at det er flere som egentlig tuller her, og prøver å få meg til å tro at det er vanlig. hahaha, men da skal jeg si at det lykkes de med :)

Gjest falaffel
Skrevet

Ok :)

Pussig at ingen har svart at de _ikke_ gjør det. Enten vil de vel ikke svare på et slikt spørsmål av "prinsipielle grunner" eller så er det særdeles få som _ikke_ fiser med hele familien som vitne...

Jaja, jeg har i dag lært at det er vanlig å fise selv når barna hører på.

...tror jeg hadde hatt det bedre med å ikke vite dette ;-/

Vi fiser ikke i samme rom, verken ovenfor hverandre eller barna. Derfor har jeg da heller ikke svart.Skulle det skje et "uhell" sier vi unnskyld.

Skrevet

Da jeg bodde sammen med eksen holdt vi ingenting inne. ;o)

Sammen med ungene bryr jeg meg ikke og lar det stå til, men sammen med kjæresten holder jeg igjen og lar det skje lydløst ja.

Skrevet

Jøss 8:)

Sier unnskyld? Nei nei! Man skylder selvfølgelig villt på ungene! ;o) Som ler seg fordervet:"Neeeei, mamma! Det var deg!" :o)

Gjest sarah bernard
Skrevet

Sier unnskyld? Nei nei! Man skylder selvfølgelig villt på ungene! ;o) Som ler seg fordervet:"Neeeei, mamma! Det var deg!" :o)

hehe, ja, det kan jeg tenke meg er moro for ungene :) - og deg ;)

Gjest togli
Skrevet

Ja!

Der er ingen skam å fise! Jeg har sagt til ungene at det er bedre å få ut lufta enn å få vondt i magen. De blir i tillegg opplært til at man skal prøve å fise diskret ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du sensurerer ordet fis?

Herreiminhatt!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sammen med ungene bryr jeg meg ikke og lar det stå til, men sammen med kjæresten holder jeg igjen og lar det skje lydløst ja.

"men sammen med kjæresten holder jeg igjen og lar det skje lydløst ja."

Og så den flausen hvis det viser seg at fisen er _den_ stinkbomba etter at man har sneket den ut. :-D

Gjest pysjpopbaluba
Skrevet

Du sensurerer ordet fis?

Herreiminhatt!

hehe... "herre i min hatt"

Det får da være måte på til bluferdighet! :-o

Gjest pysjpopbaluba
Skrevet

Du sensurerer ordet fis?

Herreiminhatt!

Glemte å si at jeg var enig med deg ang. sensurering av ordet fis.. Det får da være måte på til bluferdighet.. ;)

Gjest Blondetopp
Skrevet

"Sammen med ungene bryr jeg meg ikke og lar det stå til, men sammen med kjæresten holder jeg igjen og lar det skje lydløst ja."

Dere har vært sammen i flere måneder nå, så nå kan du trygt slippe en med lyd - og vips så er forholdet "utvidet" ;o) Man har ikke et 100% forhold før man kan fise en "braker"! *haha*

Skrevet

JA. Prøver i det lengste å unngå å fise ved matbordet da.

Skrevet

Nei. Selv om han bare er syv måneder.

Luftutslipping skjer på toalettet. Har jeg et uhell, så unnskylder jeg meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe... "herre i min hatt"

Det får da være måte på til bluferdighet! :-o

Det var visst en i for meget der.

Gjest pysjpopbaluba
Skrevet

Det var visst en i for meget der.

joda, jeg skjønte det. Var bare en litt artig vri på uttrykket. ;)

Skrevet

"Sammen med ungene bryr jeg meg ikke og lar det stå til, men sammen med kjæresten holder jeg igjen og lar det skje lydløst ja."

Dere har vært sammen i flere måneder nå, så nå kan du trygt slippe en med lyd - og vips så er forholdet "utvidet" ;o) Man har ikke et 100% forhold før man kan fise en "braker"! *haha*

*Flirer* Noen smålyder slipper vi begge innimellom, så vi er forholdsvis avslappet i hverandres selskap ja. ;o)

Skrevet

hehe, ja, det kan jeg tenke meg er moro for ungene :) - og deg ;)

Vi er vanvittig barnslige her i heimen! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...