Gå til innhold

Favorittkake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din favorittkake?

Jeg liker firkløverkake veeldig, mens mannen min har ostekake som favoritt. Den liker ikke jeg i det hele tatt. Han er altetende når det gjelder kaker, såfremt det ikke er kokos i den.

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

23

• Gemini

16

• flisa

8

• nilia

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Min egen banankake - med biter av mørk sjokolade i selve kaka og i kremen. NAM!!

Skrevet

skikkelig marsipankake med tykk marsipan og masse krem... eller en bløtkake med masse krem. nam nam.

Gjest LucySky
Skrevet

Gammeldags marsipankake, sånn med bringebærsyltetøy, krem og hakkete nøtter inni og marsipanlokk oppå.

Gjest LucySky
Skrevet

skikkelig marsipankake med tykk marsipan og masse krem... eller en bløtkake med masse krem. nam nam.

Der kom vi inn på likt, Babe.

:)

Skrevet

Gammeldags marsipankake, sånn med bringebærsyltetøy, krem og hakkete nøtter inni og marsipanlokk oppå.

Mmm. Den høres deilig ut :) Men jeg har alltid vært ekstra svak for sjokoladekaker.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Er mest glad i sjokoladekake jeg.

Skrevet

ååååå, det er så godt... får kanskje unne meg et stykke til helgen;)

Skrevet

Brownie og ostekake. Men ostekaken må være min egen :o)

Skrevet

Så lenge kaken mesker seg

i mengder av godt smør, egg og generelt så fetende, smakfulle og naturlige ingredienser som mulig, er den god.

hare1365380455
Skrevet

Min egen banankake - med biter av mørk sjokolade i selve kaka og i kremen. NAM!!

Har du oppskrift? :)

Skrevet

Brownie og ostekake. Men ostekaken må være min egen :o)

Jeg laget ostekake til mannen min for første gang lørdags kveld, i og med at han har snakket om ostekake så ofte. Den ble sprettet søndag morgen, og ikke en smule er igjen.

Ungene hjalp litt til da, men tror han spiste 3/4 helt alene. Jeg likte den ikke. Bare geleen som var god :)

Skrevet

Verdens beste. den har jeg faktisk aldri bakt selv! rart

Gjest Flystripa
Skrevet

Ostekake, men da må det være gele både inni kaka, og som et lokk oppå. Sitrongele, selvsagt.

Skrevet

Verdens beste. den har jeg faktisk aldri bakt selv! rart

Den lager jeg ofte. Det er endel dill/dall med den, men resultatet pleier å bli bra. Selv synes jeg den er ok, men mange synes den er kjempegod.

Jeg tror jeg ble litt lei den etter å ha laget den for ofte.

Skrevet

Har du oppskrift? :)

Der kom du meg i forkjøpet :-)

Skrevet

Jeg elsker (saftige) sjokoladekaker. Men ostekaken min er en svært god nr. 2... :-)

Sitrongele inni ostemassen, og jordbærgele oppå.

hare1365380455
Skrevet

Der kom du meg i forkjøpet :-)

Håper vi får oppskriften! :)

hare1365380455
Skrevet

Det er godt med (jeg kommer ikke på hva den heter...) hm... nøttekake med gult på toppen! + sjokoladekake (uten glasur).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...