Gå til innhold

Favorittkake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er godt med (jeg kommer ikke på hva den heter...) hm... nøttekake med gult på toppen! + sjokoladekake (uten glasur).

Suksessterte?

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

23

• Gemini

16

• flisa

8

• nilia

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg elsker napoelonskake og marsipankake med romfyll.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Det er godt med (jeg kommer ikke på hva den heter...) hm... nøttekake med gult på toppen! + sjokoladekake (uten glasur).

Enig, den med gult på toppen er kjempegod.

Skrevet

Den er veldig god. Man får kjøpt en glutenfri utgave fra frysedisken i butikkene som tines på et øyeblikk. I småpakninger med et stykke i hver. Jeg tåler allslags mel, men det gjør jo ikke noe om man spiser litt glutenfritt likevel.

Skrevet

Sukessterte er godt ja!

Hm - jeg ER egentlig ikke så veldig kakemons, men denne tråden er farlig fristende... Og så jeg som skal spise på IKEA etterpå, må prøve å styre unna kakene der...

hare1365380455
Skrevet

Sukessterte er godt ja!

Hm - jeg ER egentlig ikke så veldig kakemons, men denne tråden er farlig fristende... Og så jeg som skal spise på IKEA etterpå, må prøve å styre unna kakene der...

Jeg begynte å like kaker da jeg ble eldre (rundt de 30).... Før var jeg ikke så begeistret for kaker. Hm....:)

hare1365380455
Skrevet

Den er veldig god. Man får kjøpt en glutenfri utgave fra frysedisken i butikkene som tines på et øyeblikk. I småpakninger med et stykke i hver. Jeg tåler allslags mel, men det gjør jo ikke noe om man spiser litt glutenfritt likevel.

Det har jeg ikke sett. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg elsker napoelonskake og marsipankake med romfyll.

Jeg har visst aldri smakt napoleonskake.

Gjest sarah bernard
Skrevet

Ostekake (helst etter mors oppskrift...) og iskake med rikelig kaffe og daim.

Skrevet

Min ene søsters hjemmelagde daijmkake... Mmmmm...!!! Og min andre søsters bløtkaker! For ikke å snakke om min tredje søsters eplekaker!!!

Og i ettermiddag skal jeg i bursdag. *Gliser bredt*

Skrevet

Har du oppskrift? :)

Jupp, men ikke her. Jeg går ut i fra en oppskrift, og har min egen variant av den (som endrer seg litt fra gang til gang:-), men jeg skal forsøke å skrive den ned til deg, om du ønsker. I morgen?

Skrevet

Tror det var i en stor Coop-butikk jeg har kjøpt det.

Skrevet

Verdens beste. den har jeg faktisk aldri bakt selv! rart

Mamma hadde sin egen variant av den, med sjokoladekrem inni! Eksen min pleide å spise til han ble kvalm og nesten sprengmett. Og så endte han på do resten av kvelden... ;o)

Skrevet

I ambers by, er det ikke der hare også bor? Det var altså i en stor coop-butikk i rundkjøringsbyen.

Skrevet

Jeg begynte å like kaker da jeg ble eldre (rundt de 30).... Før var jeg ikke så begeistret for kaker. Hm....:)

Sjokoladekake har jeg alltid likt, men bløtkake, marsipankake og ostekake tok det lenger tid før jeg begynte å like. Ostekake er det bare få år siden jeg begynte å like. Det skyldes nok at jeg for mange år siden fikk smake en mindre god ostekake en gang (med kiwi som pynt, og dengang likte jeg ikke kiwi heller...).

Har fortsatt et sterkt barnehage-minne om at vi måtte spise opp maten for å få dessert. Og den eneste gangen som det var sjokoladekake som dessert, så var det blodklubb som hovedrett. Og jeg ville for alt i verden ikke gå glipp av den sjokoladekaken!!!

Jeg klarer den dag i dag ikke tanken på å skulle spise blodmat av noe slag...

Mary Poppins
Skrevet

Tropisk Aroma! Ingen over og ingen ved siden av!

Ellers er jeg også glad i gulrotkake.

Gjest Elextra
Skrevet

Er veldig glad i alskens sjokoladekaker.

Også glad i valnøttkake og god kransekake.

Ikke så glad i ostekake og såkalt suksessterte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...