Gå til innhold

Hvilke støvsuger type? Vorwerk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi må ha ny støvsuger. Har barn med astma. har fått brosjyre på en vorwerk støvsuger,den er dyr.Er det noen her som har erfaring med denne støvsugeren i forhold til en "vanlig"? hvilke støvsugere har dere?

Gjest Blondetopp
Skrevet

Vi har en Electrolux ergospace.

Telescopic, hepa, xxl cordmatic ze2260, 1600W

Herregud, at en støvsuger kan hete så masse *forundret*

Den fungerer veldig bra, og kosta ca 1600 kr på tilbud på Lefdal.

...den evige natteravn...
Skrevet

Jeg har hatt min Vorwerk i snart 20 år og har vært kjempefornøyd.Desverre er den nå i ferd med å ta kvelden.

Sjekka ut prisen nå og synes den er dyr, men er usikker på om jeg blir like fornøyd med en annen en.

Har sett litt på to andre på Elkjøp, men husker ikke hvilke merker. Den ene kom best ut i test på TV2 hjelper deg i 2005. Begge disse har samme filtertypen som Vorwerk og koster mellom kr.3500,- og 4000,-. Fordelen med den som ikke kom "best ut i test" var at den hadde av/på bryter på håndtaket slik som Vorwerk'en har.

De støvsugerne på Elkjøp hadde ikke teppebanker inkludert i prisen og børstene gikk ikke helt ut i kanten slik den gjør på Vorwerk.

Men, Elkjøp har jo 30 dagers retur rett så det går jo ann å evt. levere den igjen hvis en ikke blir fornøyd.

Skrevet

Jeg har hatt min Vorwerk i snart 20 år og har vært kjempefornøyd.Desverre er den nå i ferd med å ta kvelden.

Sjekka ut prisen nå og synes den er dyr, men er usikker på om jeg blir like fornøyd med en annen en.

Har sett litt på to andre på Elkjøp, men husker ikke hvilke merker. Den ene kom best ut i test på TV2 hjelper deg i 2005. Begge disse har samme filtertypen som Vorwerk og koster mellom kr.3500,- og 4000,-. Fordelen med den som ikke kom "best ut i test" var at den hadde av/på bryter på håndtaket slik som Vorwerk'en har.

De støvsugerne på Elkjøp hadde ikke teppebanker inkludert i prisen og børstene gikk ikke helt ut i kanten slik den gjør på Vorwerk.

Men, Elkjøp har jo 30 dagers retur rett så det går jo ann å evt. levere den igjen hvis en ikke blir fornøyd.

Den er veldig dyr, men hvis den er så god som det sies er den kanskje verdt det. tenkte jeg skulle ringe inneklima kontoret til norges astma og allergi forbund i dag. den nye vorwerk støvsugeren såg stilig ut i alle fall.

Skrevet

Kjøp IKKE Vorwerk!

Det er en uhyrlig overpriset og dårlig støvsuger.

Jeg lot meg lure til å tro at den var bra. Den tok kvelden etter 5 år (akkurat for gammel til at jeg kunne reklamere) - og var dessuten lite brukt, da vi også hadde sentralstøvsuger.

Det var lageret som gikk. Og den ble totalvrak. Mannen min (som er elektro-mann) åpnet den opp, og konkluderte med at delene var av så dårlig kvalitet at det var en "accident waiting to happen".

Så styr unna!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...