Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tilhører den gruppen som ikke kan fise foran en partner. Men i søvne hender det det smeller litt, har våknet av at jeg slipper en skikkelig braker. Da har jeg ofte lurt på om vedkommende hører det og våkner, så jeg ligger musestille og venter på en eventuell reaksjon. Flaut! Men man kan jo ikke styre det i søvne da.

Skrevet

Man slipper jo tross alt ut flere liter med gass hver natt..

Slipp deg heller løs sier nå jeg!

Skrevet

Ellers kan du jo stappe en buttplug oppi når du sover :=)

hehe

Gjest sidsell
Skrevet

Hvis man ikke kan fise i sitt eget hus, hvor skal man fise da, sier mannen min. Og det har han jo helt rett i! Fising om natta eller om dagen - helt greit!

Gjest wilhelma
Skrevet

Hvis jeg hadde tilhørt din gruppe så hadde jeg vært singel i all evighet. Jeg har en fordøyelsessykdom som gjør at jeg titt og ofte må slippe ut luft, ellers blir det veldig ubehagelig.

Selvfølgelig ikke kult. Men må man, så må man....

Gjest sol etter regn
Skrevet

Det er vanlig å slippe ut tarmgass ca 10 ganger i døgnet. Dersom man skal gå å holde igjen, kan det være skadelig for tarmen (sa legen min til meg).

Jeg er sikker på at menn tar dette med fising med knusende ro. Det er vi jenter som er så ekstremt sensitive på dette. Merkelig spør du meg. Det er en naturlig del av det å ha en kropp. Luft kommer inn og må ut et sted. Kommer ikke alltid kontrollert, vi er da ikke maskiner heller. Kan man ikke fise foran kjæresten, da er man ikke helt fortrolig, mener nå jeg. Det betyr ikke at man trenger om å gjøre det i tide og utide, men om det en sjelden gang skjer, bør ikke det være verdens undergang...

Gjest sinney
Skrevet

Kjæresten drev og befølte meg mens jeg sov og jeg ble tydeligvis ganske tent og stønna og greier i søvne. Plutselig slapp jeg den sure fisen.. Skulle ønske han ikke sa noe om det til meg. Flaut ja.

Gjest Blondetopp
Skrevet

Åh, enda en tarmgass-tråd!? Bare fis i det - det er jo normalt! Man kan ikke gå gjennom livet fylt med gass og magevondt. Blås det ut!!!

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Fiser ikke kjæresten din, da? Kan dere ikke snakke om dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...