Gjest filmtrøbbel Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg har ikke sone fri spiller, altså kan jeg bare spille sone 2 dvd'er. Men kan jeg spille av NTCS format? Kan man det om man har sonefri, eller er det tv'en det går på? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Siden NTSC brukes i en annen sone enn nr2 kan du ikke spille den av hos deg. Ja, også Tv'en må takle NTSC, men det gjør de aller aller fleste som er lagd de siste 5-10 år. 0 Siter
Gjest elkjop Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Når det gjelder sone, kan du gjøre den sonefri ved noen tastetrykk. Der kreves en kode. Philips-spillere krever i tilegg en spesiell fjernkontroll, som du får lånt der du kjøpte den. 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Når det gjelder sone, kan du gjøre den sonefri ved noen tastetrykk. Der kreves en kode. Philips-spillere krever i tilegg en spesiell fjernkontroll, som du får lånt der du kjøpte den. "Når det gjelder sone, kan du gjøre den sonefri ved noen tastetrykk. Der kreves en kode." Det krever at spilleren faktisk er sonefri. Er den ikke det, så kan du trykke til du ser mannen med ljåen. ".............................................." 0 Siter
Gjest filmtrøbbel Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Når det gjelder sone, kan du gjøre den sonefri ved noen tastetrykk. Der kreves en kode. Philips-spillere krever i tilegg en spesiell fjernkontroll, som du får lånt der du kjøpte den. Ødelegger det garantien? Det er lovlig å gjøre den sonefri altså? 0 Siter
Gjest elkjop Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Ødelegger det garantien? Det er lovlig å gjøre den sonefri altså? Kan ikke tenke meg annet. Min ble gjort sonefri på elkjøp, før jeg henta den hjem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.