Gå til innhold

DVD soner osv -hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest filmtrøbbel
Skrevet

Jeg har ikke sone fri spiller, altså kan jeg bare spille sone 2 dvd'er. Men kan jeg spille av NTCS format? Kan man det om man har sonefri, eller er det tv'en det går på?

Gjest Morsk
Skrevet

Siden NTSC brukes i en annen sone enn nr2 kan du ikke spille den av hos deg.

Ja, også Tv'en må takle NTSC, men det gjør de aller aller fleste som er lagd de siste 5-10 år.

Gjest elkjop
Skrevet

Når det gjelder sone, kan du gjøre den sonefri ved noen tastetrykk. Der kreves en kode.

Philips-spillere krever i tilegg en spesiell fjernkontroll, som du får lånt der du kjøpte den.

Skrevet

Når det gjelder sone, kan du gjøre den sonefri ved noen tastetrykk. Der kreves en kode.

Philips-spillere krever i tilegg en spesiell fjernkontroll, som du får lånt der du kjøpte den.

"Når det gjelder sone, kan du gjøre den sonefri ved noen tastetrykk. Der kreves en kode."

Det krever at spilleren faktisk er sonefri. Er den ikke det, så kan du trykke til du ser mannen med ljåen.

".............................................."

Gjest filmtrøbbel
Skrevet

Ødelegger det garantien? Det er lovlig å gjøre den sonefri altså?

Gjest elkjop
Skrevet

Ødelegger det garantien? Det er lovlig å gjøre den sonefri altså?

Kan ikke tenke meg annet. Min ble gjort sonefri på elkjøp, før jeg henta den hjem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...