Gå til innhold

Har de sjekka melka for e-coli da?

Anbefalte innlegg

Gjest nosigns
Skrevet

Melk er jo noe de fleste barn drikker. Og pålegg som leverpostei, sjokoladepålegg osv. Får håpe de har sjekket ut dette. Mårpølse da, høres ikke ut som noe mange barn spiser det da. Men de har vel kontroll. Får en håpe.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Mòrpølse er det sikkert mange barn som liker, her i huset har det vært en favoritt siden barna var små.

Jeg likte IKKE å oppdage at jeg hadde en nesten tom pose med Gildes Mòrpølse av det slaget de advarer mot, med akkurat feil id-nummer :(

Jeg vet at jeg selv har spist av den, men ikke hvor mye barna har tatt.

Gjest pølsefår
Skrevet

Mårpølse?? *måper*

Har 2 som kan glefse i seg en pakke morrpølse i løpet av utrolig kort tid,men det har vi ikke ofte for det er dyrt og varer som sagt svært kort. Fint at det ikke var fårepølsepålegg, der forbruker vi en pakke i døgnet, mann og 2 barn altså, jeg kan ikke fordra fårepølse. Føler at store deler av lønna mi går med til pålegg jeg selv ikke liker, usj.

Mrs. Wallace
Skrevet

De fleste barn jeg kjenner liker spekepølser av forskjellige slag.

Norsk melk og melkeprodukter er pasteuriserte, noe som fjerner e-coli og lignende uhumskheter.

Skrevet

"Mårpølse da, høres ikke ut som noe mange barn spiser det da."

Men da tar du nok feil. Mine barn mauler slike pøler så mye de bare kan få - og har også med seg det som "ekstramat" i matboksen på skolen.

Så her i heimen går det unna. Når jeg tenker meg om, så er det en stund siden vi har hatt det - og vi pleier å kjøpe fra Stranda spekemat. Regner oss som utenfor fare. :-)

Gjest nosigns
Skrevet

bare det ikke er Nugatti...

De måtte vel putte inn noe annet når de tok ut sukkeret. hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...