Gå til innhold

"Wild animus" av Rich Shapero, har noen lest den?

Anbefalte innlegg

Gjest blue cucumber
Skrevet

Denne boka og en t-skjorte var noe jeg fikk slengt etter meg på t-banestasjonen i dag. Det var visst en kampanje for noe.

Jeg har ikke tenkt til å lese boka, som også er på engelsk. Men er den en klassiker?. Eller er det bare noe søppel de skal kvitte seg med?.

Skrevet

Jeg fikk også den boka og t-skjorta i dag. Tenkte også å spørre her om noen hadde hørt om den :) Det har nemlig ikke jeg. Men tok imot med takk, det var jo gratis. Og for tiden leser jeg bare engelske bøker, så det kan tenkes jeg gir den en sjanse. Men jeg aner jo ikke hva den handler om.

Skrevet

Jeg fikk også den boka og t-skjorta i dag. Tenkte også å spørre her om noen hadde hørt om den :) Det har nemlig ikke jeg. Men tok imot med takk, det var jo gratis. Og for tiden leser jeg bare engelske bøker, så det kan tenkes jeg gir den en sjanse. Men jeg aner jo ikke hva den handler om.

"This is just awful. I know the author travels in the Alaska wilderness, etc, but he can't write worth a damn."

og

"I will never read anything by this guy again. No wonder the book was free. Who would pay for this trash?"

Kanskje jeg skal droppe å lese den likevel? :P Og vi er ikke de eneste som fikk den gratis..

http://www.amazon.com/gp/product/0971880123/002-6209961-4004053?v=glance&n=283155

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...