Gjest togli Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg må si jeg synes litt synd på Mattilsynet i disse dager. Uansett hvordan de hadde håndtert E-colisaken ville de nok fått kritikk. Med det samme de har hatt mistanke til smittet mat har dette kommet ut i media. Det har hele tiden vært sagt at uttalelsene er basert på "mistanke". Gilde har blitt påført betydelige tap og _kanskje_ uskyldige i hele greia. Hvis Mattilsynet hadde valgt å holde all mistanke for seg selv i frykt for å påføre "uskyldige" firmaer tap, hadde i verste fall enda flere barn blitt syke. Jeg tror Mattilsynet har gjort (og gjør) alt de kan i denne saken og jeg er faktisk imponert over at de har turt å gå ut med mistanker. Dette har antagelig blitt gjort i et forsøk på å beskytte forbrukerne. Det kunne vært interessant å vite hva dere tenker om denne saken? Kanskje endrer jeg synspunkt? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg syns Mattilsynet har håndtert denne saken utrolig klønete. De sto f.eks på sitt angående kjøttdeigen fra anlegget på Rudshøgda alt for lenge, lite villige til å lete andre steder. De har skapt en helt unødvendig usikkerhet med uttalelsene sine uten å finne noe som helst. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg syns Mattilsynet har håndtert denne saken utrolig klønete. De sto f.eks på sitt angående kjøttdeigen fra anlegget på Rudshøgda alt for lenge, lite villige til å lete andre steder. De har skapt en helt unødvendig usikkerhet med uttalelsene sine uten å finne noe som helst. Okei... Mulig du har rett i det.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.