Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert om typen din ønsket å se deg ha sex med en annen mann?

Gjest togli
Skrevet

Da hadde jeg trodd han hadde fått slag eller no' sånt' no.. Det hadde iallefall vært helt uaktuelt for meg å stille opp på noe sånt!

Mary Poppins
Skrevet

Konge hadde jeg tenkt!

Men det er fordi jeg tenner på tanken av at en kjæreste ser meg med en annen, vet ikke hvorfor, det er bare noe pirrende ved det.

Men det er meg da, og det er sikkert veldig mange som overhodet ikke ville likt tanken i det hele tatt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Konge hadde jeg tenkt!

Men det er fordi jeg tenner på tanken av at en kjæreste ser meg med en annen, vet ikke hvorfor, det er bare noe pirrende ved det.

Men det er meg da, og det er sikkert veldig mange som overhodet ikke ville likt tanken i det hele tatt.

"Konge hadde jeg tenkt!"

Håper det ikke blir med kongen ;o)

(Ja, jeg vet den var dårlig) :P

Mary Poppins
Skrevet

"Konge hadde jeg tenkt!"

Håper det ikke blir med kongen ;o)

(Ja, jeg vet den var dårlig) :P

Hehe ihvertfal ikke den norske Kongen. Tror ikke noen sum penger ville fått meg til å ha sex med han. ;)

Gjest romeoo
Skrevet

Hehe ihvertfal ikke den norske Kongen. Tror ikke noen sum penger ville fått meg til å ha sex med han. ;)

Visste du at han har batteritiss?

Det teller vel;)

Mary Poppins
Skrevet

Visste du at han har batteritiss?

Det teller vel;)

Er du Kongen? ;)

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert spesielt på det. Men det betyr ikke at det er gjennomførbart. Noen ganger holder det med fantasien.

Mary Poppins
Skrevet

Ja hvis det teller:)

det hadde telt mye mer hvis du faktisk var romeo ;)

Hadde Kongen hatt verdens best vibrator som tiss så hadde jeg likevel ikke hatt sex med han for alt i verden. Jeg har bare sex med kjekke menn ;)

(for en absurt samtale dette her har blitt hehe)

Gjest romeoo
Skrevet

det hadde telt mye mer hvis du faktisk var romeo ;)

Hadde Kongen hatt verdens best vibrator som tiss så hadde jeg likevel ikke hatt sex med han for alt i verden. Jeg har bare sex med kjekke menn ;)

(for en absurt samtale dette her har blitt hehe)

*(for en absurt samtale dette her har blitt hehe)

Har ikke lest råden;)

Gjest erfartdet
Skrevet

Jeg ville tenkt at det kunne vært veldig spennende. Men kjæresten/mannen måtte jo deltatt selv også, ikke bare sett på meg og han andre.

Sex med to menn som gir deg all sin oppmerksomhet, er mye herligere enn jeg trodde det skulle være.

Skrevet

Jeg hadde blitt svært overrasket og sagt pent nei. :o)

Gjest varsko
Skrevet

Da hadde jeg trodd han hadde fått slag eller no' sånt' no.. Det hadde iallefall vært helt uaktuelt for meg å stille opp på noe sånt!

Flott å se at det fremdeles finnes noen med sunt vett. Man deler da ikke den man elsker med andre!!?? - Hvis man gjør det så vil jeg påstå at man ikke elsker personen.

Gjest anonymda
Skrevet

Konge hadde jeg tenkt!

Jeg kunne ikke gjort det om han så på.

Gjest bakter
Skrevet

Jeg kunne ikke gjort det om han så på.

Men du kunne hatt sex med en annen hvis han ikke så på, altså bak hans rygg?

Gjest anonymda
Skrevet

Men du kunne hatt sex med en annen hvis han ikke så på, altså bak hans rygg?

Nei.

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeoverrasket og vurdert det nøye. Men jeg tror nok jeg hadde sagt nei, og det pga faren for å ødelegge forholdet oss i mellom.

Skrevet

Flott å se at det fremdeles finnes noen med sunt vett. Man deler da ikke den man elsker med andre!!?? - Hvis man gjør det så vil jeg påstå at man ikke elsker personen.

jeg deler ikke min kjære med andre, og jeg ville aldri blitt delt med andre. det er noe som er langt vekke fra meg.

men jeg klarer likevel ikke forstå hvorfor man ikke skulle elske den andre personen om man ønsket å "dele den med andre"...

Skrevet

Jeg tror ikke det er et krav til at man elsker noen, altså at man ikke vil dele de med andre. Da har man et ganske snevert syn på hva kjærlighet er.

Det sies at ekte kjærlighet er totalt uegoistisk og ikke inneholder et snev av sjalusi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...