Gå til innhold

Vigrid og rasisme..........

Anbefalte innlegg

Gjest bareentanke
Skrevet

Njæh...mer sannsynlig en ynkelig liten gnom, som trenger noen å skylde på når livet ikke blir som forventet :-)

".............................................."

Ja, jeg er nok en drittsekk.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

5

• ShitDiddelyDo

4

• MsSophie

2

• snø

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Kanskje jeg er en ordentlig duganes rasist?

Det verste er kanskje når man ikke er dugandes til stor annet enn akkurat det....

Gjest Kvinnenes skyld?
Skrevet

Du har i grunnen et poeng.

Jeg tror de aller fleste blondiner skjønner at blondinevitser er spøk fra ende til annen, men det er klart at alt har en grense!

I noen kulturer har blondiner mer moro, i andre har de det jævlig.

I noen må kvinner skjule håret, i andre må de skjule overarmene, i andre må de skjule leggene. I andre må de skjule hele kroppen for at ikke menn skal betrakte dem som fritt vilt. Kulturelle signaler.

Noen reagerer på disse signalene som rabiate aper, andre som sivilserte mennesker.

Andre kvinner tar etter mennene og rivaliserer. En mørkhåret arabisk eller italiensk kvinne som ser sin mann snakke med en lyshåret annen kvinne, blir mye mer sint/sjalu enn om han snakket med en mørkhåret.

Hva er dette for en underlig greie?

Gjest Kvinnenes skyld?
Skrevet

Nå er det vanskelig å se forskjell på det du sier og vrøvlet til vigrid-klovnene, gitt.

"............................................"

Og så? Det var det hele?

Sur i dag?

Gjest bareentanke
Skrevet

Det verste er kanskje når man ikke er dugandes til stor annet enn akkurat det....

Kan jeg søke om trygd da, mon-tro?

Gjest togli
Skrevet

Kan jeg søke om trygd da, mon-tro?

Psykologhjelp er det første som slår meg ;-)

Gjest togli
Skrevet

Snakker om apekatter.

Skulle nesten vært beskytta mot seg selv, stakkars...

Gjest bareentanke
Skrevet

Psykologhjelp er det første som slår meg ;-)

Er det dyrt?

Gjest togli
Skrevet

Heldigvis skjønner folk at de få tullingene der er nettopp det - tullinger

Ja, folk flest er heldigvis ikke helt fortapte!

Gjest togli
Skrevet

Er det dyrt?

Spør ikke meg.. Skjønner du deg på sånne pengesaker da?

Gjest bareentanke
Skrevet

Spør ikke meg.. Skjønner du deg på sånne pengesaker da?

Selv om jeg har bra med penger sløser jeg ikke.

Gjest togli
Skrevet

Det er skremmende at så dumme mennesker har så skumle holdninger.

Samtidig er holdningene så latterlige at de som vingler i troen forhåpentligvis velger motsatte vei...

Skrevet

Og så? Det var det hele?

Sur i dag?

Jepp, det var det hele. Gidder ikke diskutere med useriøse folk uten nick.

"............................................."

Gjest Kvinnenes skyld?
Skrevet

Jepp, det var det hele. Gidder ikke diskutere med useriøse folk uten nick.

"............................................."

Surpomp.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Samtidig er holdningene så latterlige at de som vingler i troen forhåpentligvis velger motsatte vei...

Får håpe det, men hvis man i det hele tatt vurderer den veien der er man mest sannsynlig så dum at man ser Vigrids omtanke for blonde nordboere som fornuftig.

På den annen side: Hvis Vigrid hadde fokusert utelukkende på å hetse muslimer i stedet for jøder og muslimer, hadde de muligens blitt store.

I dag er det jo stort sett sånn at de som hater muslimer like mye som Vigrid elsker jøder høyere enn seg selv. Dermed går Vigrid glipp av mange smånazister.

Gjest togli
Skrevet

Får håpe det, men hvis man i det hele tatt vurderer den veien der er man mest sannsynlig så dum at man ser Vigrids omtanke for blonde nordboere som fornuftig.

På den annen side: Hvis Vigrid hadde fokusert utelukkende på å hetse muslimer i stedet for jøder og muslimer, hadde de muligens blitt store.

I dag er det jo stort sett sånn at de som hater muslimer like mye som Vigrid elsker jøder høyere enn seg selv. Dermed går Vigrid glipp av mange smånazister.

Det har du sikkert rett i!

Gjest ser et lite prinsipielt poeng
Skrevet

Samme hvor dumt og tåpelig dette høres ut, så er det faktisk et poeng i det. Hvorfor skal blonde (kvinner) finne seg i å bli hetset og vitset med, når man nærmest risikerer livet om man gjør det om diverse andre menneskegrupper.? Bør mørkhudede beskyttes mer enn lyse?

Gjest togli
Skrevet

Samme hvor dumt og tåpelig dette høres ut, så er det faktisk et poeng i det. Hvorfor skal blonde (kvinner) finne seg i å bli hetset og vitset med, når man nærmest risikerer livet om man gjør det om diverse andre menneskegrupper.? Bør mørkhudede beskyttes mer enn lyse?

Jeg ser også poenget ditt, men synes nok Vigrid drar den litt vel langt ;-)

"Når dere anmelder oss for rasisme mot Jøder, så skal vi anmelde dere for rasisme mot blondiner!"

Hadde jeg vært blondine hadde jeg nok ledd like godt over de godmodige blondinevitsene jeg også. Det er jo ikke blondiner generelt man erter, men de som er blonde _både_ utenpå og inni ;-)

Gjest Wiwwika
Skrevet

Men jøssenavn, da. Det vitses da om alt. Vi gjør narr av svensker, av skotter, av menn og kvinner. Da kan man heller spørre hvorfor blondiner skal beskyttes, slik du tydeligvis mener?

Gjest ser et lite prinsipielt poeng
Skrevet

Jeg ser også poenget ditt, men synes nok Vigrid drar den litt vel langt ;-)

"Når dere anmelder oss for rasisme mot Jøder, så skal vi anmelde dere for rasisme mot blondiner!"

Hadde jeg vært blondine hadde jeg nok ledd like godt over de godmodige blondinevitsene jeg også. Det er jo ikke blondiner generelt man erter, men de som er blonde _både_ utenpå og inni ;-)

Er helt enig i at dette er å dra det vel langt, har faktisk aldri tenkt at man er rasister mot blondiner før jeg las dette. Men sånn rent prinsipielt skjønner jeg tankegangen... Mener på ingen måte at man skal slutte å vitse om hverken blondiner, svensker, nordlendinger eller noen andre. De aller fleste "grupper" ser humoren i disse vitsene og ikke føler seg støtt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...