Gå til innhold

Vigrid og rasisme..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får håpe det, men hvis man i det hele tatt vurderer den veien der er man mest sannsynlig så dum at man ser Vigrids omtanke for blonde nordboere som fornuftig.

På den annen side: Hvis Vigrid hadde fokusert utelukkende på å hetse muslimer i stedet for jøder og muslimer, hadde de muligens blitt store.

I dag er det jo stort sett sånn at de som hater muslimer like mye som Vigrid elsker jøder høyere enn seg selv. Dermed går Vigrid glipp av mange smånazister.

Det er godt du ikke er hjernen bak organisasjonen, da hadde de nok vært mer suksessfulle ;)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

5

• ShitDiddelyDo

4

• MsSophie

2

• snø

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er godt du ikke er hjernen bak organisasjonen, da hadde de nok vært mer suksessfulle ;)

Jepp. Da hadde jeg bare gjort den om til en muslimfientlig organsiasjon, trykket jødene til mitt bryst og startet rekrutteringa her på dol.

Skrevet

Samme hvor dumt og tåpelig dette høres ut, så er det faktisk et poeng i det. Hvorfor skal blonde (kvinner) finne seg i å bli hetset og vitset med, når man nærmest risikerer livet om man gjør det om diverse andre menneskegrupper.? Bør mørkhudede beskyttes mer enn lyse?

Jeg er blondine, og synes faktisk at (enkelte) blondinevitser er morsomme. Kanskje nettopp fordi det er så lite sannhet i dem? ;o)

Yndlingsvitsen min er:

Vet du hvorfor blondinene har blåmerke rundt navlen? Fordi blonde gutter ikke er så smarte, de heller.

Hihihi....

Blondinevitser er ikke ondskapsfulle, og så lenge vitser ikke er ondskapsfulle ser jeg ikke problemet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er blondine, og synes faktisk at (enkelte) blondinevitser er morsomme. Kanskje nettopp fordi det er så lite sannhet i dem? ;o)

Yndlingsvitsen min er:

Vet du hvorfor blondinene har blåmerke rundt navlen? Fordi blonde gutter ikke er så smarte, de heller.

Hihihi....

Blondinevitser er ikke ondskapsfulle, og så lenge vitser ikke er ondskapsfulle ser jeg ikke problemet.

Den her er bra:

En blondine hadde lyst til å prøve seg på isfiske. Hun skaffet seg det nødvendige utstyret og fant frem til det første islagte vannet i området. Her åpnet hun fluktstolen sin, boret et hull i isen og slengte ut krok og meitemark. Brått runget en mektig stemme fra himmelen:

"DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!"

Hun skvatt til, men foldet sammen fluktstolen, boret et nytt hull i isen et stykke unna, satte seg, skjenket opp en kopp cappuchino fra termosen sin og slengte snøret uti igjen.

"DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!" drønnet den samme mektige stemmen fra himmelen. Hun flyttet seg for annen gang, boret enda et hull og slengte ut snøret på nytt. Igjen var den mektige stemmen der:

Hun hevet blikket forskremt mot himmelen:

"Er det deg, Gud?"

"NEI, DET ER VAKTMESTEREN PÅ JORDAL AMFI"

Skrevet

Den her er bra:

En blondine hadde lyst til å prøve seg på isfiske. Hun skaffet seg det nødvendige utstyret og fant frem til det første islagte vannet i området. Her åpnet hun fluktstolen sin, boret et hull i isen og slengte ut krok og meitemark. Brått runget en mektig stemme fra himmelen:

Hun skvatt til, men foldet sammen fluktstolen, boret et nytt hull i isen et stykke unna, satte seg, skjenket opp en kopp cappuchino fra termosen sin og slengte snøret uti igjen.

"DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!" drønnet den samme mektige stemmen fra himmelen. Hun flyttet seg for annen gang, boret enda et hull og slengte ut snøret på nytt. Igjen var den mektige stemmen der:

"Er det deg, Gud?"

Hihihi, god den også!

Takker!

;o)

Gjest togli
Skrevet

Den her er bra:

"Er det deg, Gud?"

Det der er den morsomste vitsen jeg vet om!

Her forleden var hele familien ute og kjørte bil. Ungene ville høre en vits og jeg dro da den eneste vitsen jeg husker (denne!). Midt i vitsen lo jeg så fælt at jeg ikke klarte å snakke. Mann og barn trodde jeg hadde tørna :-)))

Skrevet

he-he....de er helt på linje med utspillene til Mulla Krekar:-)

Mest morsomt, men litt "skremmende"....

Skrevet

Vigrid forsøker å legitimere vitsing og hetsing av ikke-hvite, ikke å beskytte blondiner.

Gjest togli
Skrevet

he-he....de er helt på linje med utspillene til Mulla Krekar:-)

Mest morsomt, men litt "skremmende"....

Jepp, enig i det. Vet ikke helt om man skal le eller gråte ;-)

Gjest ser et lite prinsipielt poeng
Skrevet

Samme hvor dumt og tåpelig dette høres ut, så er det faktisk et poeng i det. Hvorfor skal blonde (kvinner) finne seg i å bli hetset og vitset med, når man nærmest risikerer livet om man gjør det om diverse andre menneskegrupper.? Bør mørkhudede beskyttes mer enn lyse?

Bra du ikke tar deg nær av det:-) Er vel et fåtall som gjør det egentlig, bortsett fra den ene gruppen (uten å nevne noe mer) som faktisk gjør det. Derfor jeg skjønner prinsippet i saken, men det gjør vel ikke du siden du er blond;-)

Gjest ser et lite prinsipielt poeng
Skrevet

Godt overens er vel å ta veldig hardt i, men Vigrids hovedfiende nr 1 er jødene.

Hva galt har egentlig jødene gjort? Forstår at mange ikke liker muslimer pga terror, men hvorfor organisert motgang mot jøder?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...