Gå til innhold

HJELP. Trenger motivasjon til å jobbe

Anbefalte innlegg

Gjest studenten1978
Skrevet

Sliter så jævlig med å konsentrere meg om studiene. Gjør ALT annet enn å lese og jobbe.

Hva faen gjør jeg? Er pisslei!!!

Skrevet

Vil du ikke studere?

Hva skal du gjøre da, jobbe på McDonalds?

Og hvordan skal det gå med studielånet?

Gjest studenten1978
Skrevet

Vil du ikke studere?

Takk for hjelp. Jeg trenger mer...... Vet at jeg får bedre jobb enn MCDonalds uansett. Andre tips??

amerikafareren
Skrevet

Vi er nok mange som står overfor den utfordringen når vi skal organisere oss selv. Sett av tid til å lese, og vær flink til å unne deg pauser. Ikke dropp pausene selvom du ikke har vært flink nok.

Gå en tur innimellom og gå på kino e.l, men pass deg for å planlegge for mye forpliktelser. Ikke drikk for mye alkohol for det ødelegger konsentrasjonen lenge etterpå.

Og nå må jeg til min egen oppgaveskriving som jeg sliter med å komme i gang med;) Har vært overalt på nettet isteden så problemet er kjent.

Skrevet

Takk for hjelp. Jeg trenger mer...... Vet at jeg får bedre jobb enn MCDonalds uansett. Andre tips??

Hvorfor gidder du å studere da?

amerikafareren
Skrevet

Vil du ikke studere?

Har du noe imot McDonalds?

Gjest studenten1978
Skrevet

Vi er nok mange som står overfor den utfordringen når vi skal organisere oss selv. Sett av tid til å lese, og vær flink til å unne deg pauser. Ikke dropp pausene selvom du ikke har vært flink nok.

Gå en tur innimellom og gå på kino e.l, men pass deg for å planlegge for mye forpliktelser. Ikke drikk for mye alkohol for det ødelegger konsentrasjonen lenge etterpå.

Og nå må jeg til min egen oppgaveskriving som jeg sliter med å komme i gang med;) Har vært overalt på nettet isteden så problemet er kjent.

vi er i samme båt :-) vet alt det du skriver om, men jeg får ikke ut fingeren!! hvordan får du ut fingeren??

Skrevet

Har du noe imot McDonalds?

Det er ikke jeg som sliter med motivasjonen her.

Skrevet

Godt er det at det er flere av oss...

Jeg MÅ også skrive oppgave® - men trenger et kraftig spark bak for å komme igang...

Kanskje bør vi sparke hverandre bak?

Hva studerer du, forresten? Jeg studerer norsk.

Skrevet

vi er i samme båt :-) vet alt det du skriver om, men jeg får ikke ut fingeren!! hvordan får du ut fingeren??

Det lurer jeg også på for tiden. Jeg skal også skrive oppgave®...

Gjest studenten1978
Skrevet

Godt er det at det er flere av oss...

Jeg MÅ også skrive oppgave® - men trenger et kraftig spark bak for å komme igang...

Kanskje bør vi sparke hverandre bak?

Hva studerer du, forresten? Jeg studerer norsk.

studerer ikke norsk, det ser du sikkert selv, for jeg skriver ikke alltid riktig.

da sier vi at vi jobber frem til kl 20 og så kan vi hilse på hverandre igjen her inne??? :-)

Gjest studenten1978
Skrevet

Det lurer jeg også på for tiden. Jeg skal også skrive oppgave®...

bli med på å jobbe frem til kl 20 og så "hilse på igjen" her inne......!

Skrevet

bli med på å jobbe frem til kl 20 og så "hilse på igjen" her inne......!

God idè... Jeg prøver...

amerikafareren
Skrevet

Det er ikke jeg som sliter med motivasjonen her.

Og derfor har du ingenting imot McDonalds?

amerikafareren
Skrevet

Fingeren er ikke ute for øyeblikket;) Jeg skriver på en oppgave som jeg ikke kommer riktig igang med, når det skjer så kommer jeg til å jobbe i timesvis nesten uten å se opp. Det er noe med å se lyset;)

Skrevet

Og derfor har du ingenting imot McDonalds?

Du er god til å gjenta spørsmål.

Skrevet

Jeg var en typisk skippertaksstudent, men det hjalp på motivasjonen å bruke litt tid på å lage oversikter over stoffet jeg skulle gjennom.

Jeg er typen som lager masse notater og skjemaer og greier, er nødt til det for å få ting inn. Egenlig er det ganske morsomt også. Men det aller "morsomste" er å stryke emner av lista etterhvert som man har pløyd seg gjennom dem. Det er deilig det!! :-)

amerikafareren
Skrevet

Du er god til å gjenta spørsmål.

Ja, men du er ikke like god til å svare dem.

Skrevet

Ja, men du er ikke like god til å svare dem.

Studer og lær.

Skrevet

Sett opp klare lesetider. Utenom lesetidene har du fri. Det kan motivere til å få ting litt unna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...