Gå til innhold

er 750 kroner vanlig pris for time hos tannlegen?

Anbefalte innlegg

Gjest tintintin
Skrevet

Ja det er nok dessverre så dyrt.

Sist jeg var der betalte jeg kr. 1500,-. Hadde bare en plombe som måtte skiftes, ellers var det bare snakk om å se over, røntgenbilder, fjerne tannstein osv.

Skrevet

Jeg betaler 800 for kontroll m røntgen og tannrens hos min tannlege.

Gjest fattig student
Skrevet

Skulle tro at tannlegen var pliktig i å opplyse om at råd ville bli fakturert.

Tror dette hadde vært en artig sak for "TV2 Hjelper deg";-)

Skulle gjerne meldt dette inn til tv2 hjelper deg.

Da skulle jeg vært med til den tannlegen og sagt " dette synes jeg du burde slutte med". Så kunne han betalt 50 kroner til meg for rådet;).

Skrevet

Det synes jeg høres dyrt ut. Ring litt rundt til andre tannleger og hør hva de tar. Ikke gå til en som krever ekstra for gode råd. Jeg betalte ca. 250 kr sist. Riktignok i Danmark, men tannlegen skal visstnok være dyrere her enn i Norge.

Du finner ikke en tannlege osm gjør det til den prisen i Norge, så hvis noen har klart å innbille deg at tannlegetjenester er dyrere i Danmark enn her så har de vært gode bløffmakere. :o)

Skrevet

Skulle gjerne meldt dette inn til tv2 hjelper deg.

Da skulle jeg vært med til den tannlegen og sagt " dette synes jeg du burde slutte med". Så kunne han betalt 50 kroner til meg for rådet;).

He he, den episoden ville jeg sett på;-)

Gjest sjokolett
Skrevet

Var hos tannlegen forrige uke... Hadde to hull og måtte fylle litt mer "plombe-greier" i en gammel fylling...

Betalte 2500kr inkl rabatt på 600kr...

Så egentlig ville det vel kostet rundt 3000...

850kr pr hull 100kr pr bedøvelse sprøyte and so on...

Skrevet

Du finner ikke en tannlege osm gjør det til den prisen i Norge, så hvis noen har klart å innbille deg at tannlegetjenester er dyrere i Danmark enn her så har de vært gode bløffmakere. :o)

Ops... glemte at jeg får 75% rabatt (tror jeg det er) fordi jeg er under 25. Så ganget opp blir det visst dyrere.

Gjest Også under 25
Skrevet

Ops... glemte at jeg får 75% rabatt (tror jeg det er) fordi jeg er under 25. Så ganget opp blir det visst dyrere.

Får man 75% rabatt hos alle tannleger om man er under 25?

Skrevet

Får man 75% rabatt hos alle tannleger om man er under 25?

I Danmark...

Skrevet

Da blir det rundt 1000,- og da høres det riktig ut om danske tannlegetjenester er dyrere enn norske ja. :o)

Gjest Enda en fattig student
Skrevet

Jeg går til en koselig og flink tannlege på Majorstuen.. for studenter koster første undersøkelse + røngten 350kr!

http://www.brubakk.no/

Ser at det ikke står noe om det på den siden deres, men ring og hør.. Det var iallfall sånn for et halvt år siden! Bortkastet å betale nesten 800kr for en undersøkelse som tar 10 minutter. Lykke til!

Gjest Enda en fattig student
Skrevet

Jeg går til en koselig og flink tannlege på Majorstuen.. for studenter koster første undersøkelse + røngten 350kr!

http://www.brubakk.no/

Ser at det ikke står noe om det på den siden deres, men ring og hør.. Det var iallfall sånn for et halvt år siden! Bortkastet å betale nesten 800kr for en undersøkelse som tar 10 minutter. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...