Gjest slankeguri Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Har noen her inne erfaring med teen sliming herb?? Da vil jeg gjerne høre. Har hørt, og tror selv at den ikke er bra for kroppen. Eneste + er at man får rensa tarmen...på en noe ubehagelig måte. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Slimete urte? -ler- Det tenkte jeg også. 0 Siter
Gjest slankeguri Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Slimete urte? He-he. Den heter Sliming herb da.Har fått den av ei dame fra Thailand...ikke noe som de selger i dagligvarebutikkne liksom. Det er en urtete ja,jeg kaller den bare bæsje-te , for man får totalt renska tarmen...kunne liksågodt ha tatt klyster... 0 Siter
soleil Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 http://www.inq7.net/lif/2003/jun/24/lif_21-1.htm Ville ikke brukt den over lang tid. Teen virker avførende og kan derfor ødelegge funksjonen i fordøyelsen/tarmen og hindre at du får i deg vitaminer/mineraler osv. Vet ikke om det er snakk om den samme teen, men dette gjelder all overdreven bruk av avførende midler. Du dauer sikkert ikke om du bruker det en gang i uka eller noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.