Gå til innhold

Å den jæv... nabokatten!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke kattehater
Skrevet

I hele dag har hankatten til naboen stått å mjauet på verandaen min. Eieren har jeg ikke sett på mange uker, og jeg blir gal av den katten. Har selv en hunkatt som jeg må holde innendørs.

Hvor lenge varer dette helvete? Å jage katten hjelper ikke. Den er tilbake før det har gått et minutt. Fristendes å kjøre den langt pokker vekk.

Gjest miriam1
Skrevet

Idiot.

"....................................."

Nå syns jeg du bør logge av ei stund, unge mann.

Skrevet

Den er sikkert sulten og kald hvis eieren har vært borte i flere uker. Prøv å få tak i naboen, venner av naboen eller slektninger eller andre du tror kan ta vare på den. Alternativt sett noe mat ut til den utenfor huset til naboen og ring dyrebeskyttelsen.

Skrevet

Nå syns jeg du bør logge av ei stund, unge mann.

Neppe :-)

Jeg klarte bare ikke å finne noe annet å si til et så idiotisk innlegg.

"............................................."

Skrevet

Den er sikkert sulten og kald hvis eieren har vært borte i flere uker. Prøv å få tak i naboen, venner av naboen eller slektninger eller andre du tror kan ta vare på den. Alternativt sett noe mat ut til den utenfor huset til naboen og ring dyrebeskyttelsen.

Aner ikke hva naboen heter, og katten er feit og god... Stengte den inne nå for en stund, slik at katten min får være ute i fred. Skal slippe den ut igjen før jeg legger meg.

Skrevet

Aner ikke hva naboen heter, og katten er feit og god... Stengte den inne nå for en stund, slik at katten min får være ute i fred. Skal slippe den ut igjen før jeg legger meg.

Stengte den inne..? Dette må være et køddeinnlegg.

Gjest Bare et tips
Skrevet

Lurt å bruke samme nick i hele tråden, du..

Gjest Katten er et ørkendyr
Skrevet

Gi den mat og varme. Den kan ikke klare seg alene og er sikkert i grusom nød siden eieren har vært bortreist lenge. Ikke rart den skriker, det hadde jeg også gjort!

Hva med å overlevere den til dyrebeskyttelsen, det gjorde jeg med noen hjemløse katter.

Tusenvis av katter sulter og fryser ihjel pga av uansvarlige eiere som bare dumper dem når de er lei.

Lykke til!

¤ Skara ¤
Skrevet

Syns du kan ringe til eierene av katten og høre om de har noen som ser til den.

Kansje noen som egentlig skal passe den imens de er på tur?

Gjest Wolverina
Skrevet

Kanskje den har en ting for kjetta di og vil den skal komme ut ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...