Gå til innhold

roe ned innvandringen

Anbefalte innlegg

Gjest "svarting" selv
Skrevet

hørte noe skremmende her hinn dagen..

om ca 50 år vil det være flere utlendinger enn nordmenn i dette landet her!!!!!!!!!!

Henger ikjke på greip spør du meg.

Må få hagen på tinget§!!

Gjest tintintin
Skrevet

hehe, ja hvordan skal vi gå frem for å få Hagen på tinget?

Tipper han er lei av å være T-banefører etter alle desse åra.

Skrevet

Det faller jo på sin egen urimelighet, iom. at det som blir født blir norske. Poenget er at det blir flere mørhudete - og det er vel det som er poenget, tenker jeg.

"..............................................."

Skrevet

hehe, ja hvordan skal vi gå frem for å få Hagen på tinget?

Tipper han er lei av å være T-banefører etter alle desse åra.

Hehe, var det det han var, trodde han var privatsjåfør til de som skulle på tinget om morran jeg, siden vi så han der titt og ofte....

Gjest tintintin
Skrevet

Hehe, var det det han var, trodde han var privatsjåfør til de som skulle på tinget om morran jeg, siden vi så han der titt og ofte....

uppps, my mistake..:-)

Gjest "svarting" selv
Skrevet

så dere synst det er helt greit det altså?

ALtså at når dere/barna deres går på gaten om "50" år så er det flere utlendinger(mørke, russere, polakker osv) enn det det er av landsmenn??

og babre for å si en ting anående muslimene, det står i koranen at de skla herske over jorden.

Er ikkje for ingenting at de prøver å få oss til å synst synd på dem mens egentlig er vi bare jevlig dumme som tolererer alt jevelskapen de gjør!!!!!!!!!

Gjest tintintin
Skrevet

ALtså at når dere/barna deres går på gaten om "50" år så er det flere utlendinger(mørke, russere, polakker osv) enn det det er av landsmenn??

og babre for å si en ting anående muslimene, det står i koranen at de skla herske over jorden.

Er ikkje for ingenting at de prøver å få oss til å synst synd på dem mens egentlig er vi bare jevlig dumme som tolererer alt jevelskapen de gjør!!!!!!!!!

Polakker OG mørke russere, nei her må jeg si meg enig i at tiltak må iverksettes!

Tipper dog de ikke utgjør noen større risiko for meg om jeg skulle stavre meg forbi dem på gata om femti år:-)

Tror du kan ta det med ro også:-)

Gjest Nemlig!
Skrevet

'Er ikkje for ingenting at de prøver å få oss til å synst synd på dem mens egentlig er vi bare jevlig dumme som tolererer alt jevelskapen de gjør'.

Hvorfor skriver du 'de', 'dem' og 'oss' om du er mørkhudet selv?

Da burde du jo skrive 'Er ikke for ingenting at vi prøver å få dere til å synes synd på oss, men egentlig er dere bare jævlig dumme som tolererer all jævelskapen vi gjør'.

amerikafareren
Skrevet

Det faller jo på sin egen urimelighet, iom. at det som blir født blir norske. Poenget er at det blir flere mørhudete - og det er vel det som er poenget, tenker jeg.

"..............................................."

Jeg tror det blir flere hardhudete om femti år;)

Skrevet

Det er selvsagt ikke uten videre uproblematisk at etniske nordmenn blir minoritet i eget land i løpet av 50-100 år.

At flertallet i Norge skal være av arabisk og afrikansk opprinnelse er (hva hudfargen angår), ikke det viktigste. Likevel tror jeg nok at nordmenn forventer/krever at en slik sak skal diskuteres i åpen, politisk prosess. Politkerne må altså spørre oss før de gjennomfører dette.

Det andre, og langt mer alvorlige, er at den fremmedkulturelle innvandringen ødelegger vårt samfunn innenfra...river ned de verdier som er bygd opp, de idealer om frihet og likhet som vi setter høyt. Og da vil naivister og innvandringsprofitører møte veggen. Da blir de fleste nordmenn helvetes forbannet og gjør det som er nødvendig for å rydde opp. Tendensen ser vi allerede ved at FrP, det eneste parti som dessverre er lydhør overfor velgerne i denne saken, ligger på 35% oppslutning.

Skrevet

Hvem er det som påstår dette?

For å få dette til må jo halvparten av alle etnisk norske få barn med etniske utenlendinger.

Eller så må norske kvinner nesten slutte å føde barn, så man må tillate masse innvandring for å opprettholde befolkningstallet.

mumitrollet
Skrevet

Spørs hva du mener med "utlendinger" og "nordmenn" det.

Mange nordmenn har utenlandske aner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...