serendipity Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg tipper Adil med Maria på en annenplass... 0 Siter
Gjest solomio Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 *blæh* Hvem bryr seg med sånn tenåringspjatt. 0 Siter
serendipity Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Skrevet 20. mars 2006 Hvem bryr seg med sånn tenåringspjatt. JEG :-) og om du ikke bryr deg så la være å svar! 0 Siter
Gjest solomio Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 JEG :-) og om du ikke bryr deg så la være å svar! :-) 0 Siter
Gjest rota Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Har ikke fulgt med på dansefeber. Men kanskje du kan fortelle meg hvem som vant av de to damene på søndag. Har ikke fulgt med der heller jeg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg heier på Maria og Christoffer, selv om Adil også er flink. Jeg håper defintivt IKKE at Tine vinner. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Har ikke fulgt med på dansefeber. Men kanskje du kan fortelle meg hvem som vant av de to damene på søndag. Har ikke fulgt med der heller jeg. Hørte på radioen at det var Katrine Moholt som vant. Selv har jeg ikke sett et eneste trinn av dansinga i det programmet. Makan til teit konsept. Mener nå jeg. :-) 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg heier på Maria og Christoffer, selv om Adil også er flink. Jeg håper defintivt IKKE at Tine vinner. hvorfor håpet du ikke at Tina vant?bare nysgjerrig.... hun er jo råflink, så du auditionen hennes? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 hvorfor håpet du ikke at Tina vant?bare nysgjerrig.... hun er jo råflink, så du auditionen hennes? Jeg synes ikke hun har utstråling eller sjarm. Dessuten er hun 27år og litt for "gammel." Maria er uansett veldig mye bedre. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hørte på radioen at det var Katrine Moholt som vant. Selv har jeg ikke sett et eneste trinn av dansinga i det programmet. Makan til teit konsept. Mener nå jeg. :-) he he, tror du snakker om et helt annet program enn det de gjør i denne tråden...;o) 0 Siter
Gjest fffffd Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Hadde du spurt dommerene, ville de nok garantert sagt at Tine og Christoffer var de beste danserene. De er mer presise enn de to som ble stående igjen. Adil og Maria er ikke så "ferdige" som de to andre. Men selsagt stemmer 13 åringer etter utseendet....*sukk* 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg synes ikke hun har utstråling eller sjarm. Dessuten er hun 27år og litt for "gammel." Maria er uansett veldig mye bedre. For GAMMEL??? hehe 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 For GAMMEL??? hehe Hun er 27, og i danseverden regnes ikke det som særlig ungt. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Hun er 27, og i danseverden regnes ikke det som særlig ungt. - og derfor skulle hun ikke vinne?! ehhh.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 - og derfor skulle hun ikke vinne?! ehhh.. Leste du innlegget mitt så sa jeg flere ting ved henne jeg ikke liker. Vinneren får jo sjansen til å dra til New York og prøve lykken i New York og jeg tror en av de andre vil dra større fordel av den sjansen enn henne. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Leste du innlegget mitt så sa jeg flere ting ved henne jeg ikke liker. Vinneren får jo sjansen til å dra til New York og prøve lykken i New York og jeg tror en av de andre vil dra større fordel av den sjansen enn henne. Jadda Men det mener ikke jeg! Men smaken er som baken 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jadda Men det mener ikke jeg! Men smaken er som baken Nei du trenger ikke mene det samme som meg 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 he he, tror du snakker om et helt annet program enn det de gjør i denne tråden...;o) Nei, hun spurte om det andre danseprogrammet. Og det er jo "skal vi danse" på TV2 der Katrine Moholt og Guri Schanke sto igjen i finalen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.