Gå til innhold

Hvem tror dere vinner Dansefeber??

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Jeg tipper Adil med Maria på en annenplass...

Gjest solomio
Skrevet

*blæh*

Hvem bryr seg med sånn tenåringspjatt.

serendipity
Skrevet

Hvem bryr seg med sånn tenåringspjatt.

JEG :-) og om du ikke bryr deg så la være å svar!

Gjest solomio
Skrevet

JEG :-) og om du ikke bryr deg så la være å svar!

:-)

Skrevet

Har ikke fulgt med på dansefeber. Men kanskje du kan fortelle meg hvem som vant av de to damene på søndag. Har ikke fulgt med der heller jeg.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg heier på Maria og Christoffer, selv om Adil også er flink.

Jeg håper defintivt IKKE at Tine vinner.

Skrevet

Har ikke fulgt med på dansefeber. Men kanskje du kan fortelle meg hvem som vant av de to damene på søndag. Har ikke fulgt med der heller jeg.

Hørte på radioen at det var Katrine Moholt som vant. Selv har jeg ikke sett et eneste trinn av dansinga i det programmet. Makan til teit konsept. Mener nå jeg. :-)

Gjest batteri
Skrevet

Jeg heier på Maria og Christoffer, selv om Adil også er flink.

Jeg håper defintivt IKKE at Tine vinner.

hvorfor håpet du ikke at Tina vant?bare nysgjerrig....:) hun er jo råflink, så du auditionen hennes?

Mary Poppins
Skrevet

hvorfor håpet du ikke at Tina vant?bare nysgjerrig....:) hun er jo råflink, så du auditionen hennes?

Jeg synes ikke hun har utstråling eller sjarm. Dessuten er hun 27år og litt for "gammel." Maria er uansett veldig mye bedre.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hørte på radioen at det var Katrine Moholt som vant. Selv har jeg ikke sett et eneste trinn av dansinga i det programmet. Makan til teit konsept. Mener nå jeg. :-)

he he, tror du snakker om et helt annet program enn det de gjør i denne tråden...;o)

Gjest fffffd
Skrevet

Hadde du spurt dommerene, ville de nok garantert sagt at Tine og Christoffer var de beste danserene. De er mer presise enn de to som ble stående igjen. Adil og Maria er ikke så "ferdige" som de to andre. Men selsagt stemmer 13 åringer etter utseendet....*sukk*

Gjest sandex
Skrevet

Jeg synes ikke hun har utstråling eller sjarm. Dessuten er hun 27år og litt for "gammel." Maria er uansett veldig mye bedre.

For GAMMEL??? hehe

Mary Poppins
Skrevet

For GAMMEL??? hehe

Hun er 27, og i danseverden regnes ikke det som særlig ungt.

Gjest sandex
Skrevet

Hun er 27, og i danseverden regnes ikke det som særlig ungt.

- og derfor skulle hun ikke vinne?! ehhh..

Mary Poppins
Skrevet

- og derfor skulle hun ikke vinne?! ehhh..

Leste du innlegget mitt så sa jeg flere ting ved henne jeg ikke liker. Vinneren får jo sjansen til å dra til New York og prøve lykken i New York og jeg tror en av de andre vil dra større fordel av den sjansen enn henne.

Gjest sandex
Skrevet

Leste du innlegget mitt så sa jeg flere ting ved henne jeg ikke liker. Vinneren får jo sjansen til å dra til New York og prøve lykken i New York og jeg tror en av de andre vil dra større fordel av den sjansen enn henne.

Jadda :) Men det mener ikke jeg! :) Men smaken er som baken

Mary Poppins
Skrevet

Jadda :) Men det mener ikke jeg! :) Men smaken er som baken

Nei du trenger ikke mene det samme som meg ;)

Skrevet

he he, tror du snakker om et helt annet program enn det de gjør i denne tråden...;o)

Nei, hun spurte om det andre danseprogrammet. Og det er jo "skal vi danse" på TV2 der Katrine Moholt og Guri Schanke sto igjen i finalen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...