Gemini Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg tror dette med lang førstegangslading (og total utlading de første gangene) var viktigere på eldre typer mobiltelefoner. Batteriene er av en annen type nå, og tåler langt mer "juling" uten å få dårligere effekt etter hvert. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Gjør ikke noe om den står på under lading, men ladetiden øker, fordi noe av ladingen går til å holde drift i mb. Men la den stå i over natten, det gjør ikke noe. Skal du sende meg sms nå?...eller enda bedre...mms:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 Gjør ikke noe om den står på under lading, men ladetiden øker, fordi noe av ladingen går til å holde drift i mb. Men la den stå i over natten, det gjør ikke noe. Skal du sende meg sms nå?...eller enda bedre...mms:-) "Skal du sende meg sms nå?...eller enda bedre...mms:-)" Så lenge jeg får en sexy mms tilbake så 0 Siter
mrxx Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 "Skal du sende meg sms nå?...eller enda bedre...mms:-)" Så lenge jeg får en sexy mms tilbake så Selvsagt, såpass gjenytelse må til:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.