Gjest kaerin Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 er litt usikker på følelsene mine, men har blitt kjent med og hengt mye med en fyr som jeg traff ute for ca. ett halvt år siden i det siste. tenker på ham hver dag, liker å være rundt ham, har blitt "avhengig" av å være med ham når jeg går ut i helgene... i begynnelsen danset vi bare, begynnte etterhvert å kysse og rote i fylla, skrev mange sms til dagen osv..og nå i det siste har han villet snakke med meg om følelsene han har fått for meg, han sier han tenker på meg konstant og vil vite om det kan bli noe mellom oss, hvis ikke må han prøve å glemme meg å komme seg videre, for han "står fast", som han sier.. så det er altså opp til meg. selv om jeg tenker aldri så mye på ham, ønsker å bare sende en sms og skrive "glad i deg" osv... må jeg vel innrømme at har rett når han sier at han tror at det jeg mener når jeg sier jeg er usikker, er at jeg ikke EGENTLIG vil ha ham, ikke være i ett forhold med ham...men vil heller ikke miste ham. det er litt komplisert, han er utenlandsk, og jeg vet ikke om jeg har sterke nok følelser til å takle alle andres meninger om at jeg er sammen med ham osv... for det er det ikke mange som mener noe positivt om. i fylla gir jeg litt f.. og bryr meg ikke om vi viser oss offentlig sammen, men jeg har merket i det siste at når vi er edru så blir jeg litt...avvisende..når det er folk rundt. spesielt folk jeg kjenner, som jeg VET at ser rart på det at jeg er sammen med ham... men her en dag gikk vi faktisk i gata og holdt rundt hverandre, og det var en god følelse. jeg blir forvirret av meg selv... hvorfor har jeg blitt så opphengt i denne fyren?? alt er ikke bra ved ham heller...det er ikke bare det at jeg frykter andre folks reaksjoner. når det f.eks gjelder sex så har vi litt forskjellige synspunkter, og selv om jeg merker at han mener det når han sier at han er glad i meg og er "gal" etter meg, så kan jeg ikke unngå å tenke på at det kanskje bare er tanken om å få sex når han ønsker som også "driver ham"..om det bare er pga.utseendet mitt eller hva vet jeg... men det han sier og viser virker så ekte. jeg vet at det beste for meg, og for ham, er nok å få ham ut av hodet...ikke kontakte ham, ikke mer roting,heller ikke i fylla... slik at han etterhvert også kan få meg ut av hodet. for nå føler jeg vi er inni en ond sirkel. han vil ha meg, jeg vil ha ham..noen ganger...men andre ganger ikke. fordi jeg misstenker meg selv for å være mer "forelsket i forelskelsen", og fordi noe av det han sier/gjør viser at han ikke er bra for meg..jeg fortjener bedre. MEN det gjør også han. etter å ha vært så oppriktig og lagt ut om følelsene sine slik som han har, fortjener han bedre enn å måtte sitte og vente og lure på ett endelig svar fra meg... jeg bør ikke gi ham falske forhåpninger, men vil ikke miste ham... ville egentlig ikke det skulle bli SÅ seruøst mellom oss...selv om det noen ganger føles så VANVITTIG bra og ha ham der, holde rundt ham, ha ham nær.... nei jeg skjønner meg ikke på meg og mitt forhold til gutter. en ting jeg vet er at jeg har lovet meg selv å ikke såre noen igjen hvis jeg kan unngå det, og denne gangen burde jeg unngått det...men nå er det for sent. fordi jeg blir så lett revet med.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223517-vil-ikke-ha-ham-men-vil-ikke-miste-ham/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jaja. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223517-vil-ikke-ha-ham-men-vil-ikke-miste-ham/#findComment-1675536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sarah bernard Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg har litt vanskelig for å se at du vil ha ham for den han er, for det ved _ham, som person_, du tiltrekkes av. Synes vektleggingen din ligger på at han vil ha deg og at det er godt når dere holder rundt hverandre, og han er der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223517-vil-ikke-ha-ham-men-vil-ikke-miste-ham/#findComment-1676014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaerin Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jaja. du vet du trenger ikke si noe som helst hvis du ikke har noe å si.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223517-vil-ikke-ha-ham-men-vil-ikke-miste-ham/#findComment-1677429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.