Gå til innhold

Nok et mobil spørsmål fra meg ;)

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har en annen mobil liggende hjemme som jeg ikke bruker og tenkte å selge den. Det er 4 mnds garanti igjen på den, men jeg har forsåvidt ikke noe bevis på garantien, det fikk jeg aldri, er det vanlig å få med det? Fikk ikke det med den nye mobilen jeg kjøpte igår heller.

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Du fikk vel kvittering med da du kjøpte mobilen?

Trodde at kitteringen gjelder som garanti jeg.Det ble det i hvert fall sagt til meg en gang.

Håper du får solgt den.

Mary Poppins
Skrevet

Du fikk vel kvittering med da du kjøpte mobilen?

Trodde at kitteringen gjelder som garanti jeg.Det ble det i hvert fall sagt til meg en gang.

Håper du får solgt den.

Kvittering ja, den har jeg faktisk, men det står navnet mitt på kvitteringen. Hmm, tror du andre kan bruke den som garanti likevel?

Skrevet

Jeg tror det skal holde å vise kvittering.

I allefall holdt det for meg da min mobil fikk feil. I tillegg hadde butikken plottet inn salget på pc`n.

Skrevet

Kvittering ja, den har jeg faktisk, men det står navnet mitt på kvitteringen. Hmm, tror du andre kan bruke den som garanti likevel?

Garantien skal som en hovedregel følge produktet, og ikke eier/kjøper - så fremt annet ikke spesifikt er avtalt.

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Ble litt usikker på det.Skulle tro det,men spør i butikken for å være helt sikker.

Mary Poppins
Skrevet

Garantien skal som en hovedregel følge produktet, og ikke eier/kjøper - så fremt annet ikke spesifikt er avtalt.

Ok takk, kanskje du kan svare meg på et annet spørsmål. Jeg hadde netcom abbonnement som jeg sa opp igår (4 mnd før bindingstiden), men så tegnet jeg nytt netcoms abbonemment igjen for da fikk jeg mobilen mye billigere. Er den opprinnelig mobilen fortsatt låst til netcom?

Skrevet

Ok takk, kanskje du kan svare meg på et annet spørsmål. Jeg hadde netcom abbonnement som jeg sa opp igår (4 mnd før bindingstiden), men så tegnet jeg nytt netcoms abbonemment igjen for da fikk jeg mobilen mye billigere. Er den opprinnelig mobilen fortsatt låst til netcom?

Det kjenenr jeg ikke godt nok til til å kunne gi deg et godt svar.

Men jeg trodde ikke at det gikk an å si opp abbonementet før bindingstiden utløp, uten at det fikk noen økonomiske konsekvenser?

Mary Poppins
Skrevet

Det kjenenr jeg ikke godt nok til til å kunne gi deg et godt svar.

Men jeg trodde ikke at det gikk an å si opp abbonementet før bindingstiden utløp, uten at det fikk noen økonomiske konsekvenser?

Joda jeg måtte betale for å si opp abbonnementet.

Jeg får ringe ned til telebutikken å høre. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...